wtorek, 24 marca 2015

RECENZJA - PHARMACERIS - SPECJALISTYCZNY SZAMPON STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW!

Dzień Dobry :*
Ależ miałam dzisiaj ciężki dzień w pracy...
Poziom mojego pozytywnego nastawienia sięgnął chyba zera.
Jestem przygnębiona i zmęczona - nie fizycznie,ale psychicznie...
Chciałabym chcieć,ale dzisiaj nie potrafię...Jak będzie jutro...?


A co u Was? :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


- PHARMACERIS - SPECJALISTYCZNY SZAMPON STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW!
250 ml / ok.30,00 zł


SZAMPON opracowany specjalnie dla Kobiet i Mężczyzn z problemem nasilonego okresowego i przedwczesnego wypadania włosów.Pomaga walczyć z łysieniem o podłożu genetyczno - hormonalnym oraz spowodowanym czynnikami środowiskowymi.


RECENZJA :
Chyba od zawsze miałam i mam problem z nadmiernym wypadaniem włosów...
Stosowałam już chyba wszystko! Zaczynając od suplementów diety,przez szampony - na odżywkach kończąc.Efekty były różne - raz lepsze a raz gorsze...Nic jednak nie dawało 100% efektu,który by mnie satysfakcjonował.Z zaciekawieniem rozpoczęłam użytkowanie SZAMPONU od PHARMACERIS.
Charakteryzuje się on delikatnym a za razem przyjemnym zapachem.
Ma dosyć gęstą formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak kłopotu z jego aplikacją i rozprowadzaniem na włosach.Przy połączeniu z wodą daje gęstą pianę.Kosmetyk dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy pozostawiając je czyste,świeże oraz pachnące.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć zmniejszenie wypadania włosów,co bardzo mnie cieszy :) Nie jest,to jednak spektakularny efekt.
SZAMPON nie podrażnia i nie uczula - przyjemnie się z nim współpracuje :)
Moja ocena,to 5/6.

Drogie Panie - miałyście styczność z tym SZAMPONEM?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

Będąc w BIEDRONCE nie mogłam się powstrzymać i kupiłam sobie trzecią książkę kucharską :)
Jest ona dwustronna - SŁODKI i SŁONY :)



U znajomej zamówiłam również perfumetki z moimi ulubionymi zapachami :)
Każda po 10,00 zł :)

Spokojnego popołudnia Wam życzę :*






12 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu,ale kosmetyki tej firmy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawił mnie ten szampon jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety wypadanie włosów to też problem od dawien dawna. Przetestowałam dziesiątki produktów, a i tak nawet przy regularnym stosowaniu przychodzą momenty nasilenia :( Ale dzięki stosowaniu ampułek trochę zarosła mi moja łysinka (uroki wysokiego czoła)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zamartwiaj się Kochana, będzie dobrze!
    Szampon bardzo ciekawy, nie stosowałam jeszcze włosowych Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamponu nie znam, ale wydaje się bardzo ciekawy:) Byłam w biedronce dzisiaj i nie widziałam tej książki. Przydałaby się do mojej kolekcji :)
    Bardzo fajny blog:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, ze ten szampon nie dziala lepiej na wypadanie wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon nawet mi się pododba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy cytat mnie normalnie rozwalił :D
    A szamponu nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon mnie zaciekawił a książkę chciałabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie jakiś zapach bossa dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że ta firma ma szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też go polubiłam, choć nie oszalałam na jego punkcie:)

    OdpowiedzUsuń