piątek, 20 marca 2015

RECENZJA - MIXIT - MUSLI - ŚNIADANIE JUSTYNY!

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie przed WEEKENDEM? :)
Ja mam w planach WIOSENNE porządki w mieszkaniu Najdroższego.
Mam nadzieję,że pogoda dopisze a moje plany dojdą do skutku :)

Na początku chcę Wam wszystkim,ale i każdej z osobna podziękować :)
Za co?Jest Was ze mną już 666 - DZIĘKUJĘ :*


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy MIXIT : http://www.mixit.pl/ - ZAPRASZAM!

- MIXIT - MUSLI - ŚNIADANIE JUSTYNY! 500g / ok. 20,00 zł


Jesteś WYBREDNA?
Skomponuj własną mieszankę MUSLI :)

1. Podstawowe zboża.
2. Suszone owoce.
3. Chrupiące orzechy.


SKŁAD MOJEGO MUSLI :

- PŁATKI KUKURYDZIANE
- PŁATKI KUKURYDZIANE W POLEWIE JOGURTOWEJ
- PSZENICA PREPAROWANA BIO
- CZEKOLADOWE WIÓRKI BIAŁE
- STARTA KORA CYNAMONOWA



RECENZJA :
Drogie Panie - oferta sklepu internetowego MIXIT jest na tyle bogata,że nawet największy niejadek - znajdzie coś dla siebie :) Skomponuj własne MUSLI - dodając ulubione składniki lub wybierz jedną z gotowych mieszanek.To nie wszystko! Dopasuj opakowanie,które najbardziej Ci się podoba i nadaj nazwę swojemu MUSLI :) Tak - te wszystkie "cuda" oferuje Nam firma MIXIT!
Jeżeli chodzi o moje MUSLI,to składniki,które wybrałam są świeże i smaczne,jednak BIAŁA CZEKOLADA - za bardzo osładza całość,przez co mieszanka jest odrobinę za mdła.
Nie zmienia,to jednak faktu,że jest ona smaczna i godna polecenia.
Moja ocena,to 4/6.

A Wy - miałyście styczność z MUSLI od firmy MIXIT? :)

Dzisiejsze przedpołudnie spędziłam w towarzystwie Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ oraz jej pociech :) Jak zawsze zostałam przyjęta w iście "KRÓLEWSKIM" stylu :*



Kochane Urwisy :*



Smacznego Ciociu :*

DZIĘKUJĘ :)

17 komentarzy:

  1. miałam już swoją mieszankę i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie że się spotykacie tak często w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że można stworzyć własną mieszankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz teraz robie tlyko i wylacznei swoje granole ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zboża i chrupiące orzechy to lubię ale suszonych owoców to już nie. No jedynie suszone banany polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musli lubię, ale np. z suszonymi bananami, czy rodzynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda o musli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam musli i do tego z owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam to musli i było pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka własna mieszanka śniadaniowa jest super,ale troszkę za drogo.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna opcja taki samodzielna kompozycja swojej mieszanki, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z musli ;)
    I jakie słodkie dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam gdzieś o MIXITicie i i mam na niego wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń