piątek, 27 marca 2015

RECENZJA - GALERIA PARATIISI - BIŻUTERIA - KOLCZYKI + BRANSOLETKA!

Witam :*
W Starachowicach mamy ciepły i słoneczny PIĄTEK :):*
Bardzo mnie to cieszy,że WIOSNA jest dla Nas coraz bardziej przychylna - już nie mogę się doczekać pierwszej wycieczki rowerowej z Najdroższym :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję biżuterii,którą otrzymałam w ramach współpracy od
GALERII PARATISSI : https://www.facebook.com/GaleriaParatiisi - ZAPRASZAM!


GALERIA PARATIISI -BIŻUTERIA - KOLCZYKI + BRANSOLETKA!


SUTASZ - rodzaj haftu ręcznego,do którego wykorzystuje się sznureczki z wiskozy lub jedwabiu zwane sutaszami.Nazwa tej techniki pochodzi od francuskiego słowa SOUTACHE - oznaczającego SZAMERUNEK - czyli rodzaj sznurkowych ozdób naszywanych na mundury wojskowe.
Haft SUTASZ w przypadku biżuterii to technika polegająca na zszywaniu jedwabnych sznurków i łączeniu ich z innymi elementami biżuteryjnymi.



Ceny do ustalenia z Panią Leną : 515046055 lub lena.nawrocka@gmail.com :)

RECENZJA :
Drogie Panie - biżuteria tworzona przez Panią Lenę jest wykonana z najwyższej jakości produktów.
Jej dopracowanie pod względem estetycznym jest 100%.Pani Lena wkłada mnóstwo serca w dbałość nawet o najmniejsze szczegóły.Kolorystyka biżuterii,którą dostałam bardzo mi się podoba :)
Uwielbiam wszystkie odcienie szarości,jak i czerwień,która najlepiej odpowiada mi na ustach - teraz będę miała urocze dodatki do czerwonej pomadki :) Serdecznie POLECAM i zachęcam do zapoznania się z pozostałym asortymentem oferowanym przez Panią Lenę :) Moja ocena,to 6/6.

Jaki jest Wasz stosunek do biżuterii SUTASZ?


Drogie Panie jutro - razem z Małgorzatą : http://margaritkaaa.blogspot.com/ oraz
Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ - wybieramy się w odwiedziny do
Magdaleny : http://tococieszy.blogspot.com/ :) Mam nadzieję,że SOBOTNIE popołudnie będzie nie tylko pogodne,ale i pełne radości - bo w takim towarzystwie na pewno nie będę się nudziła :*


Wam również życzę udanego WEEKENDU - do PONIEDZIAŁKU :*

18 komentarzy:

  1. bransoletka srednia, ale kolczyki sa boskie :33 uwielbiam takie handmadowe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka średnia?;) splot makramowy ;) dziękuję za recenzję :) ładnemu we wszystkim ładnie ;p pozdrawiam wiosennie i przy okazji zapraszam na mój blog http://paratiisi-sutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżuteria :) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej soboty Dziewczynki ;* A biżuteria piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I mi bransoletka się podoba ;) Miłych ploteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria, zwłaszcza bransoletka mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taka biżuteria, a już szczególnie kolczyki w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję pięknie ;) konkurs jest na fb u mnie do niedzieli ;) zapraszam https://www.facebook.com/GaleriaParatiisi

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi osobiście nie podoba się taka biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taka biżuteria wykonana tą metodę.

    OdpowiedzUsuń