poniedziałek, 16 marca 2015

RECENZJA - EVELINE - SOS NA ZASKÓRNIKI I PRZEBARWIENIA - ROZGRZEWAJĄCA MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA DO TWARZY I DEKOLTU! + NOWOŚCI :)

Witam Was serdecznie :)
PONIEDZIAŁEK - po 5 dniach bezustannej pracy - mam wolne...
Jak wykorzystuję ten jeden dzień oddechu?
Byłam u fryzjera a obecnie nadrabiam blogowe zaległości :)
Oddycham...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy EVELINE : http://eveline.pl/ - ZAPRASZAM!


- EVELINE - SOS NA ZASKÓRNIKI I PRZEBARWIENIA - ROZGRZEWAJĄCA MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA DO TWARZY I DEKOLTU! 7ml / ok.3,00 zł


5 w 1 - to maseczka oparta na unikalnej kompozycji składników aktywnych -  doskonale oczyszcza i odmładza skórę.Formuła maseczki bogata w koenzymy młodości Q10 + R działające w synergii z glinką - przywraca skórze młody i promienny wygląd,stanowiąc doskonałą alternatywę dla profesjonalnego zabiegu mikrodermabrazji .Skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka,reguluje wydzielanie sebum oraz zmniejsza widoczność porów.Technologia termiczna potęguje działanie składników aktywnych oraz doskonale przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.


RECENZJA :
Jak wiecie,bądź nie - bardzo lubię wszelkiego rodzaju maseczki do twarzy :)
Ta od EVELINE mile mnie zaskoczyła :) Jej zapach jest czysto neutralny,przez co nie zwraca większej uwagi.Ma "piaskową" formułę oraz konsystencję - dobrze się aplikuje i rozprowadza na twarzy - dając delikatne uczucie ciepła.Jak z efektami?Po jednym użyciu ciężko jest powiedzieć coś konkretnego.
Nie mniej jednak tuż po jej użyciu - cera jest czysta,matowa i delikatna w dotyku.
Produkt nie podrażnia i nie uczula.Moja ocena,to 4/6.

Przyszła pora na NOWOŚCI :)

Kilka dni temu otrzymałam PACZKĘ - NIESPODZIANKĘ od
Anny : http://avinion-jk.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :*


Jest,to prezent URODZINOWY a za razem przesyłka z zabawy : "Podaj dalej..." :)

Z racji zbliżających się URODZIN - przy okazji spotkania przy kawie od koleżanki z lat gimnazjalnych otrzymałam urocze srebrne kolczyki - Ilona - DZIĘKUJĘ :)


No i moje skromne ZAKUPY :)


- BIEDRONKA - ELITE - AKCESORIA! 3 x 4,99 zł
- BIEDRONKA - LINDA - MYDŁO W PŁYNIE! 3,99 zł
- APTEKA - VICHY - ANTYPRESPIRANT! ok.27,00 zł

Drogie Panie...
Dzięki Annie : http://avinion-jk.blogspot.com/ oraz Marioli : http://zmalowanalala.blogspot.com/ - i ja postanowiłam zorganizować na swoim blogu ZABAWĘ : "Podaj dalej..." :)
Pierwsze 5 osób,które pod tym postem zostawi komentarz : "Wchodzę w,to!" - oraz prześle na mój adres e-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl - swój adres pocztowy - otrzyma ode mnie NIESPODZIANKĘ w którymś momencie 2015 roku :) Nie będzie ostrzeżenia i stanie się,to gdy będę miała nastrój bądź znajdę dla Ciebie "coś" wyjątkowego :) Te 5 osób musi podjąć taką samą inicjatywę i zorganizować tę ZABAWĘ u siebie na blogu :) Róbmy dla siebie więcej miłych rzeczy :):*





25 komentarzy:

  1. znam tą maseczke :) fajne nowości i ładne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować tę maseczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki a maseczkę musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. często używam tego antyperspirantu Vichy, lubię go,
    śliczne kolczyki, całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maseczki, wypróbuję ją :) kolczyki śliczne, a na ten antyperspirant Vichy ma ochotę

    OdpowiedzUsuń
  6. Też otrzymałam maseczkę ale inną niż Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WCHODZĘ W TO! Tak spontanicznie, aby zrobić coś dobrego dla otaczających mnie osób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam maseczkę Eveline ale inna niż ty opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczka mnie zaciekawiła...
    świetne nowości

    OdpowiedzUsuń
  10. Wchodzę w to :D
    Mój adres już masz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wchodzę w to :) kto wymyślił tą akcje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kto jest jej pomysłodawcą - ale ZABAWA jest na prawdę fajna :)

      Usuń
  12. Lubię tego typu maseczki więc prędzej czy później wypróbuje i tę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że ta maska tak średnio wypadła bo rpzydalaby mi się taka działająca

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolczyki, wolałabym maseczkę chłodzącą niż rozgrzewającą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty i te kolczyki. Idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przepadam za tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki są prześliczne lubię takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ta maseczka z Eveline śmierdzi octem, ale działanie ma dobre.

    OdpowiedzUsuń