wtorek, 3 marca 2015

RECENZJA - EVELINE - BODY GLAM - ARGAN - LUKSUSOWY JEDWAB DO CIAŁA ZE ZŁOCISTYM PYŁEM!

Dobry Wieczór :*
Przysłowie "W MARCU,jak w GARNCU" - dobrze się sprawdza...
W Starachowicach padał dzisiaj śnieg z deszczem - a tak się cieszyłam z pierwszych oznak WIOSNY...
A u Was jaka jest pogoda - również kapryśna,jak i u mnie?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy EVELINE : http://eveline.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- EVELINE - BODY GLAM - ARGAN - LUKSUSOWY JEDWAB DO CIAŁA ZE ZŁOCISTYM PYŁEM! 245 ml / ok.17,00 zł


Nowy BALSAM DO CIAŁA o jedwabistej konsystencji sprawia,że skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku.Formuła z olejkiem arganowym,kwasem hialuronowym i ekstraktem z czystego jedwabiu,wzbogacona o złocisty pył - zmysłowo rozświetla skórę,pozostawiając ją pełną promiennego blasku.Doskonale nawilża i poprawia elastyczność naskórka.Błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.


Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych o udowodnionej skuteczności działania Luxury Of Youth Complex - gwarantuje natychmiastowe rezultaty!

RECENZJA :
Drogie Panie!
Nie spodziewałam się,że kiedykolwiek polubię się z kosmetykiem,który ma w swoim składzie złocisty pył.
Dla mnie - najważniejsze jest,żeby balsam dobrze nawilżał i odżywiał moją skórę - dodatkowe atuty - tym bardziej wizualne - nie są dla mnie aż tak istotne...Jednak,gdy po raz pierwszy użyłam tego BALSAMU - bardzo mile się zaskoczyłam - całokształtem! Kosmetyk dobrze się aplikuje,rozprowadza i wchłania.
Nie pozostawia tłustej warstwy - gdyż ma lekką formułę oraz konsystencję.Przyjemny zapach zachęca do użycia a złocista warstwa,która pozostaje na skórze tuż po jego użyciu - daje niesamowity efekt wizualny.
Nie można również zapomnieć o jego działaniu nawilżającym,które jest na wysokim poziomie.
Skóra jest nie tylko nawilżona,odżywiona ale również rozświetlona.Produkt nie podrażnia i nie uczula.
Póki co - jest moim numerem jeden!Moja ocena,to 6/6.

A Wy?Znacie ten BALSAM? :)

DOBRANOC :* 

9 komentarzy:

  1. Ja lubię takie balsamy ma lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypadałoby się w niego zaopatrzyć przed latem lubię takie rozświetlające mazidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale obecnie mam tyle balsamów że pewnie przez długi czas nic nowego nie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Eveline dawno nie miałam balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysoko oceniasz ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm sama nie wiem, ja takich kosmetyków nie lubię, no ale musiałabym wypróbować, skoro tak wysoko oceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym chyba uzywala go tylko w wakacje ;) jakos rozswietlenie na ciele tak teraz mi niepotrzebne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go,ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń