poniedziałek, 30 marca 2015

RECENZJA - COLORIS - LAURA CONTI - OZON - SERUM - TOTALNA REGENERACJA DO STÓP!

Dzień Dobry :*
Weekend za Nami - spędziłam go w fantastycznym towarzystwie- DZIĘKUJĘ Dziewczyny :*
W SOBOTĘ - tuż po pracy - razem z Małgorzatą : http://margaritkaaa.blogspot.com/ oraz
Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ wybrałyśmy się w odwiedziny do
Magdaleny : http://tococieszy.blogspot.com/ :*
Skarżysko - Kamienna - przywitało Nas delikatnym deszczem i Galerią Handlową "Hermes" : http://www.hermessk.pl/,która już od wejścia ZAPRASZAŁA Nas do środka :p
Nie byłybyśmy sobą,gdybyśmy nie weszły na małe zakupu,gdzie?
Do H&M oczywiście :)


Małgorzata - Katarzyna i JA :):*


Sukienkę kupiłam od razu (30,00 zł) - natomiast opaskę po głębszym zastanowieniu zamówiłam w sklepie internetowym H&M :)


Śliczna Małgorzata i śliczna sukienka :*


Rusałki :*


Katarzyna postawiła na zakupy w sklepie internetowym :)

Tuż po ZAKUPACH - przyszedł czas na gościnę :) Pani Domu - Magdalena - przyjęła Nas po KRÓLEWSKU - DZIĘKUJĘ Kochana :*




GRANTS z PEPSI i LODEM - na zdrowie :*


MALAGA mnie oczarowała - jest CUDOWNA :*

Do następnego Kochane :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy COLORIS : http://www.coloris.biz/ - ZAPRASZAM!


- COLORIS - LAURA CONTI - OZON - SERUM - TOTALNA REGENERACJA DO STÓP!
75 ml / ok.10,00 zł


Krem do pielęgnacji suchej  i szorstkiej skóry stóp.
Intensywnie odżywia,zmiękcza,oczyszcza - działa profilaktycznie,przeciwzapalnie i przeciwgrzybicznie - odświeża.Dodatek ozonowanej oliwki z oliwek koi podrażnienia.Regularne stosowanie zapobiega pękaniu skóry pięt.Zawarte w preparacie olejki - lawendowy oraz z drzewa herbacianego przyjemnie odświeżają,relaksują zmęczone stopy.Zapobiega powstawaniu przykrego zapachu oraz infekcjom grzybiczym skóry.Widocznie wygładza,zmiękcza i uelastycznia skórę.Niweluje suchość i szorstkość naskórka.Skóra stóp staje się satynowo gładka i miękka.


RECENZJA :
Drogie Panie - krem ten charakteryzuje się dosyć specyficznym zapachem...
Nie należy on do najprzyjemniejszych,ale może taka jego "uroda" :)
Ma dosyć gęstą formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak kłopotu z jego aplikacją i rozprowadzaniem na stopach.Dosyć dobrze się wchłania - nie pozostawiając tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji stóp,które są gładkie oraz miękkie w dotyku.Wszelkie zrogowacenia znikają a pięty nie pękają :) Krem jest również dobrym antyprespirantem,gdyż niweluje przykry zapach.Generalnie jest to dobry - godny polecenia produkt.
Moja ocena,to 5/6.

W ostatnim czasie nabyłam kilka NOWYCH rzeczy :)
Jesteście ciekawe?


- APTEKA DOZ.PL - VICHY - ANTYPRESPIRANT! ok.17,00 zł
- APTEKA DOZ.PL - ACCOS - ŻEL PRZECIWTRĄDZIKOWY! ok.11,00 zł
- AVON - POMADKA! 10,00 zł


- PEPCO - BALERINKI! 9,99 zł
- H&M - RAJSTOPY! 10,00 zł


- SH - NN - BLUZKA! 12,00 zł


- SH - FF - STRÓJ KĄPIELOWY! 17,00 zł


- SH - ZARA - SUKIENKA! 19,00 zł


- H&M - SUKIENKA! 30,00 zł

Na żywo ubrania prezentują się o niebo lepiej niż na zdjęciach :)



13 komentarzy:

  1. sukienka i opaska bardzo pięknie się razem prezentują i powiem szczerze że są w mim guście :D co deo kremu to nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba przejdę się do Pepco po baleriny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super strój kąpielowy :) udane zakupy... pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy...kosmetyki z Coloris dobrze są mi znane, lecz serum jeszcze nie miałam okazji wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  6. ta sukienka z zary ejst fajna ;)) lubie laura conti i lubie rozne serum wiec chetnie bym wyprobowala ;))

    a ja Ci mimo wsyztsko odradzam testowania produktu ktory u mnei skomentowałaś, chyba że lubisz myć się cifem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że dobrze razem spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zakupy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka z H&M jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sobota była, dziękuje za odwiedziny :)
    piękne te sukienki:)

    OdpowiedzUsuń