czwartek, 12 marca 2015

RECENZJA - CHOCOLISSIMO - LOVE EXPLOSION!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Jak Wasze samopoczucie przed rozpoczęciem weekendu?
W Starachowicach pogoda się popsuła a weekend mam pracujący...
Nic dodać,nic ująć...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy CHOCOLISSIMO : http://chocolissimo.pl/ - ZAPRASZAM!


- CHOCOLISSIMO - LOVE EXPLOSION! 180g / 50,99 zł


Eksplozja uczuć i emocji gwarantowana!
Wobec tego pudełka czekoladek nie można pozostać obojętnym,a osoba obdarowana zapamięta na długo ten znaczący,miłosny UPOMINEK.Opakowanie zawiera 15 ręcznie wykonanych pralinek z dodatkiem alkoholu.


RECENZJA:
Drogie Panie - tuż po otworzeniu pudełka - moim oczom ukazało się 15 "uroczych" słodkości. 
Pierwszy raz miałam i mam przyjemność delektowania się takimi ekskluzywnymi pralinkami :)
Można się najeść ich wyglądem oraz zapachem - ale nie byłabym sobą nie wspominając o smaku - gdyż każda smakuje "inaczej" :) Mamy więc 15 okazji do poznawania nowych smaków.
Dodatkowym atutem jest eleganckie opakowanie,które nadaje się na każdą okazję.
Jest,to oryginalny pomysł na udany prezent :) Żałuję,że pralinki już mi się kończą...
Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Miałyście styczność ze słodkościami od CHOCOLISSIMO? :)

Odpowiadając na TAG Marioli : http://zmalowanalala.blogspot.com/ - poznajcie moje odpowiedzi na
"15 DZIWNYCH PYTAŃ" :)

1. Czy masz jakieś przezwisko,którego używa tylko Twoja rodzina?

- Hmmm :) Tata mówi na mnie "Józefka" natomiast mój Najdroższy nazywa mnie "Trelinka - mondralinka" lub "Trelineczka - calineczka" :p

2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?

- Chyba jak każdy :p Na pewno nagminne opuszczanie deski sedesowej w mieszkaniu Najdroższego.
Fakt,że jest "w górze" doprowadza mnie do szaleństwa.

3. Czy masz jakieś dziwne fobie?

- Boję się ciemności...Wyobrażam sobie wtedy różne - dziwne sytuacje i nie śpię przez,to za dobrze...

4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz,kiedy jesteś sama?

- W ostatnim czasie śpiewam sobie piosenkę Mesajah - Każdego Dnia :)

5. Co Cię najbardziej irytuje?

- Poranne wstawanie do pracy...

6. Masz jakieś nerwowe nawyki?

- Sama nie wiem czy takie istnieją.

7. Po której stronie łóżka śpisz.

- Po zewnętrznej.

8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?

- Nigdy specjalnie nie przepadałam za pluszakami i na pewno nie nadawałam im imion.

9. Jaki napój zamawiasz będąc w Starbucks?

- Nigdy tam nie byłam.

10. Jaką urodową zasadę wyznajesz i nigdy jej nie stosujesz?

- Nie wyznaję żadnej urodowej zasady.Zawsze robię,to czego potrzebuję i pragnę - myślę,że wychodzi mi,to na dobre.

11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?

- Zdecydowanie bardziej wolę kąpiel w wannie :)

12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?

- Niestety nie.

13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz pomimo wszystko?

- Kebab z frytkami :p

14. Masz swoje ulubione powiedzenie i wyrażenie,które wciąż powtarzasz?

- "Impossible is possible" :)

15. W czym śpisz?

- Hmmm...Zależy od sytuacji :p

ZAPRASZAM Was serdecznie do udzielenia odpowiedzi na powyższe pytania :):*


26 komentarzy:

  1. Ja jeszcze ich nie próbowałam :)
    Jeśli chodzi o Twoje odpowiedzi to 4 i 5 mam identyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, z przyjemnością skosztowałabym takich pralinek, wyglądają niesamowicie ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam, jadłam są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie słodkości oglądać o tej porze to zbrodnia ^^
    Kebaba z frytkami też uwielbiam a ciemności bałam się w dzieciństwie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłabym :) ale najpierw cieszyłabym wzrok bo by mi było szkoda je pochłonąć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka razy wysyłałam przez nich "czekoladowy telegram" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zazdrościłam innym paniom współprac kosmetycznych, ale współpracy z Chocolissimo szczerze zazdroszczę :D Uwielbiam ich czekoladki, są prawdziwą ucztą dla oczu i podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chocolissimo ma piękne smakołyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na przepyszne, jednak cena 50 złoty troszkę przeraża mając na uwadze fakt, że u mnie słodkości zawsze są dodatkiem do prezentu . ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wlasnie rzucam czekoladę a tu takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają pysznie :)
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mniammm uwielbiam te czekoladki

    OdpowiedzUsuń
  14. o Boziu, przytuliłabym całe opakowanie tych pięknych czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 2,3 i 13 się zgadzają :D
    a pralinki chętnie bym skosztowała, szkoda tylko że są takie drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma nic lepszego od czekolady. Te praliny wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie dodałam ich recenzje :) smakowite i pełne wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  18. mniam :) aż głodna się zrobiłam :P Obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. love your blog ^^
    i follow :)

    http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń