piątek, 6 marca 2015

RECENZJA - THE BODY SHOP - COLOUR CRUSH - POMADKA - 101! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
PIĄTEK - już jutro Blogerski Dzień Kobiet w Starachowicach :)
Już nie mogę się doczekać! Mam nadzieję,że humory oraz pogoda - dopiszą :):*


W spotkaniu wezmą udział :

1. Justyna : http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/
2. Małgorzata : http://margaritkaaa.blogspot.com/
3. Katarzyna : http://mendziorka.blogspot.com/
4. Magdalena : http://tococieszy.blogspot.com/

Będzie,to nie tylko spotkanie z okazji Dnia Kobiet,ale również z okazji moich 24-urodzin,które wypadają 19.03.2015 :)


Dla wszystkich KOBIET,które znam...
Moc serdecznych życzeń mam!
Dużo szczęścia i radości...
Bukiet kwiatów i miłości...
Niech,to się niesie na cały kraj!
Dla wszystkich KOBIET - wszystkiego NAJ,NAJ,NAJ! :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który bardzo sobie ulubiłam - na szczególne okazje - takie,jak jutrzejsze spotkanie - jest wprost idealny :)

- THE BODY SHOP - COLOUR CRUSH - POMADKA - 101! 3,5g / ok.40,00 zł


Pomadki COLOUR CRUSH - zawierają bardzo drobno zmielone pigmenty oraz olejek z marula z Namibii,dzięki czemu nadają intensywny kolor i gładko rozprowadzają się na ustach.
Są idealne dla każdej Kobiety,która pragnie nawilżonych ust w pięknym kolorze.




RECENZJA :
Czy pisałam Wam kiedyś,że uwielbiam pomadki w kolorze CZERWONYM?
Tak - uwielbiam je!Gdybym tylko była odrobinę odważniejsza,to miałabym je na ustach codziennie,ale jak się jest "szarą myszą",to takie na takie "szaleństwa" można sobie pozwalać od czasu do czasu :)
Tę pomadkę kupiłam po okazyjnej cenie za 19,99 zł i są,to najlepiej ulokowane pieniądze - w dziedzinie pomadek do ust :) Kosmetyk dobrze się rozprowadza - nadając ustom intensywny kolor.
Trwałość jest niesamowita - bez konieczności nanoszenia poprawek - trzyma się na ustach na prawdę długo.
Jest cudowna! Ot...TAK! Moja ocena,to 6/6.

A Wy lubicie pomadki w kolorze CZERWONYM? :)

W ciągu ostatnich dni udało mi się zrobić małą rundkę po SH - dzięki temu udało mi się upolować "kilka" NOWOŚCI :)


Czasami mam tak,że tylko "coś" zobaczę i bez zastanowienia wiem,że "muszę,to mieć"!
Tak było i tym razem - to była MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia :)

- TOP SECRET - ŻAKIET! 49,99 zł


- SH - MARKS&SPENCER - PŁASZCZ! 13,00 zł


- SH - H&M - SUKIENKA! 3,00 zł


- SH - ATMOSPHERE - BLUZKA! 4,00 zł


- SH - TOP SHOP - SPODENKI! 4,00 zł


- SH - ATMOSPHERE - BUTY! 2,00 zł

To by było na tyle :)
Udanego WEEKENDU Wam Słoneczka życzę :*



12 komentarzy:

  1. Jakie cudowne rzeczy udało ci się upolować.
    Pomadka ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie takie pomadki nie pasują, nad czum ubolewam. Dostałam w sumie 3 w różnych odcieniach czerwieni i niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego spotkania i oczywiście życzę Ci wszystkiego naj naj najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusząca czerwień, ale mi nie pasuje.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawiły na spotkaniu :) szkoda, że dopiero teraz o tym przeczytałam. Do Starachowic mam dosłownie kawałek ;)
    Obserwuję. Może uda się innym razem :) Fajnie byłoby poznać kogoś z regionu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawcie się dobrze Kochane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej zabawy. Lubię takie kolory na ustach, ale jakoś rzadko je noszę. W końcu do szkoły nie wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja tak rzadko mam na sobie czerwoną pomadkę, wiecznie nudziaki i nudziaki, muszę to zmienić, piękny kolor :)
    Kochana dzięki za życzenia, też przesyłam masę całusów bardzo kobieco - świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka szara mysz? super w niej wyglądasz :))
    sama też lubię czerwień na ustach

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi akurat czerwień ostra na ustach nie pasuje.
    Miłego spotkania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor szminki... i ząbki też ładne ;)

    OdpowiedzUsuń