niedziela, 1 marca 2015

"50 Twarzy Grey'a"! + Wish List MARZEC! :)

Hello :*
Jak dobrze,że ta NIEDZIELA powoli dobiega końca...
Niedawno wróciłam z pracy i mam czas,żeby poświęcić Wam trochę czasu.
Mamy 1 marca - za 18 dni skończę 24 lata - jak ten czas szybko mija...
Wraz ze zbliżającymi się urodzinami mam również kilka marzeń - w dzisiejszym poście je Wam przedstawię.

"50 Twarzy Grey'a" - chyba większość z Was zna zarówno książkę,jak i film :)
Całym światem zawładnęła era Grey'a - czy Was również dopadła Grey'o MANIA?



Tak,jak wszystkie III TOMY przeczytałam jednym tchem,tak film nie spełnił moich oczekiwań...


Czytając książkę - każda z Nas miała swoje wyobrażenie IDEALNEGO Grey'a oraz Jego partnerki Any.

Ja miałam dwie pary faworytów,za których trzymałam kciuki,aby otrzymali główne role w ekranizacji...

Alexis Blendel & Matt Bomer


Nina Dobrev & Ian Somerhalder


Dokładnie TAK ich sobie wyobrażałam!
Aktorzy,którzy otrzymali główne role - zupełnie nie pasują do profilu Christiana oraz Any...
Zresztą - pozostała obsada również jest do niczego...W filmie zabrakło wielu szczegółów,no i zakończył się w momencie kiedy "wstrzymałam oddech i czekałam na więcej"...

Książka oraz film wzbudziły wiele emocji na całym świecie...



Większość gazet rozpisuje się na temat SEKSU - na 100 różnych sposobów...


Sklepy oferują seksowną bieliznę oraz wszelkiej maści gadżety...



Nawet kosmetyki otrzymały szatę graficzną z "50 Twarzy Grey'a"...

Książki przeczytałam,film obejrzałam i zapomniałam :p
Nie popadłam w paranoję,nie dostałam również "białej gorączki",nie kupiłam żadnych erotycznych gadżetów - bez tego całego szumu również jest Nam dobrze :)
Oczywiście z zaciekawieniem będę czekała na następną część filmu,ale już nie z takim entuzjazmem jak na tę pierwszą...A jakie jest Wasze zdanie na temat : Grey'o MANII?


- Marzę o czarnym kapeluszu - najlepiej tym ze zdjęcia : KLIK !!!


- Czarna torebka DAVID JONES : KLIK !!!


- Czarna torebka DAVID JONES : KLIK !!!


- Pościel z motywem Nowego Jorku :)


- Woda Perfumowana : Katy Perry -Royal Revolution :)


- Bourjois - Twist Up The Volume - Tusz do rzęs!


- Pukka - Herbata Detoksykująca!

To by było na tyle - a Wy? O czym marzycie w tym miesiącu? :):*


15 komentarzy:

  1. perfumy też bym chciała...
    co do greya - to mi się podobał... film może trochę słaby, kate nie taka, ale książki są ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak mody na każdą kobietę, która chce być "uległa" i faceta - mastera - nie rozumiem... no ale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki są bardzo fajne, ale film okazał się wielką pomyłką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielki szał teraz panuje. Ja nie czytałam, ani nie oglądałam. Chociaż mam w planach oglądnąć za jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądnełam film i teraz mam ochote na ksiazki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :) masz rację z tym szaleństwem o Grey... przyznam że długo opierałam się przed przeczytaniem książki i przyznam że początkowo nie miałam pojęcia że są 3 części... Przeczytałam wszystkie, ale bardziej z powodu mojej upartości niż zafascynowania. Najlepsza to 2 część najgorsza 3, jak dla mnie. Moim zdaniem w tle jest bardzo ciekawa historia i wątki które można było rozwinąć, sceny z sexem hmm mnie akurat nie ruszały. Ale każdy lubi co innego ;) Natomiast co do filmu to dla mnie porażka... I zgadzam się z Tobą że aktorzy nie pasują... czytajac miałam inne ich wyobrażenie niz wykreowano w filmie.. ale cóz bywa. Rozpisałam sie ;) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tak samo tak czekałam na film , a był meega skrócony no i najwazniejsze wątki na których praktycznie skupiała się ksiązka były pominięte.
    Rzeczywiście para o ktorej napisałas najpierw idealnie pasuje, ale CI aktorzy też fajnie , ile ludzi tyle opini . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie widziałam ani filmu ani nie czytałam książki .

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałam książkę i byłam i jestem bardzo ciekawa jak wyszedł im film .
    Dużo osób jest zachwycona a inni nie wiec pozostaje isc do kina jak bede w pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi film bardzo się podobał :) Aktorzy również pasują moim zdaniem do swoich ról :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie bawem będziesz mieć co świętować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrzydł mi już ten Grey przez to , że wylewa się wręcz z każdego zakątka internetu. Zastanawiałam się ostatnio nad tymi herbatami Pukka, bo dziewczyny na blogach piszą, że są obłędne. Może w końcu sama jakiejś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi bardzo podobało się jak Ian Somerhalder wcielił się w rolę Christiana :) Uważam, że grał całym sobą ;) I wczuł się w tą role :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmu jeszcze nie oglądałam,ale mam zamiar ;)

    OdpowiedzUsuń