wtorek, 24 lutego 2015

RECENZJA - PHARMACERIS - DELIKATNY FLUID INTENSYWNIE KRYJĄCY & FLUID MATUJĄCY!

Witam.
Już jutro razem z mamą i Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ - wybieramy się na Kino Kobiet :)
Już nie mogę się doczekać! Będzie to już trzeci seans z tego cyklu,na którym będziemy.
Pierwsze dwa filmy były interesujące - mam nadzieję,że tak będzie również tym razem :)
Co będziemy oglądały? "Warsaw By Night" - słyszałyście o tym filmie?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!




 - PHARMACERIS - DELIKATNY FLUID INTENSYWNIE KRYJĄCY - 01! 30 ml / ok.35,00 zł


WSKAZANIA :
Fluid polecany do każdego rodzaju skóry.
Idealny do skóry wrażliwej i problemowej,wymagającej wyrównania kolorytu i ukrycia niedoskonałości (przebarwienia,nierówności struktury skóry,rozszerzone naczynka,zaczerwienienia,blizny potrądzikowe,cienie wokół oczu,trądzik różowaty).

DZIAŁANIE :
Fluid doskonale maskuje wszelkie niedoskonałości skóry,zapewniając jednolity,wyrównany koloryt skóry.
Kremowa,dermokosmetyczna konsystencja fluidu gwarantuje wygładzenie i efekt długotrwałego 10-godzinnego krycia..Fluid nie obciąża skóry,nie zatyka porów oraz nie powoduje efektu maski.
Receptura wzbogacona o hialuronian sodu,wiciokrzew,witaminę B3 oraz działający przeciwrodnikowo wyciąg z ostropestu,korzystnie wpływa na odżywienie i elastyczność skóry.
Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB.Produkt bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą.



- PHARMACERIS - FLUID MATUJĄCY! 30 ml / ok.35,00 zł

WSKAZANIA :
Polecany dla skóry normalnej,tłustej i mieszanej,skłonnej do nadmiernego błyszczenia.
Rekomendowany również dla osób zmagających się z problemem trądziku,w celu ukrycia i niwelowania niedoskonałości typowych dla skóry trądzikowej (krosty,zaskórniki,rozszerzone pory).

DZIAŁANIE :
Fluid doskonale stapia się ze skórą zapewniając naturalny,długotrwały 10-godzinny makijaż z natychmiastowym efektem pudrowego zmatowienia.Zastosowanie nowego wysoko-skutecznego systemu matującego absorbuje nadmiar sebum,regulując aktywność gruczołów łojowych oraz zmniejszając tendencję do błyszczenia i powstawania niedoskonałości.Innowacyjna formuła Pore-Diminish wzmacnia włókna kolagenowe skóry wokół porów,zmniejszając ich widoczność oraz wielkość.
Połączenie ekstraktu z owoców hiszpańskiej pomarańczy oraz składników antybakteryjnych (biotyna,ekstrakt z łopianu,cynk PCA) zmniejsza widoczność zmian trądzikowych.Fluid zapewnia wyrównanie kolorytu skóry oraz długotrwały efekt świeżego makijażu.Nie obciąża skóry,nie zatyka porów.
Kryje niedoskonałości,nie powodując efektu maski.Fotostabilne filtry UVA i UVB wzmacniają mechanizmy obronne skóry,chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.



OD LEWEJ :
- PHARMACERIS - DELIKATNY FLUID INTENSYWNIE KRYJĄCY - 01!
- PHARMACERIS - FLUID MATUJĄCY!

RECENZJA :
Drogie Panie - od czego by tu zacząć?
Generalnie oba podkłady mogłyby sprostać moim potrzebom,gdyż mam cerę tłustą i trądzikową - przez co potrzebuję dobrego krycia i zmatowienia.Jednak kolory w obu przypadkach nie były strzałem w dziesiątkę.
01 - okazała się za jasna natomiast 02 - odrobinę za ciemna...Gdyby były dobrze dobrane z obu byłabym zadowolona.Podkłady mają delikatną,kremową formułę oraz konsystencję.
Z łatwością się aplikują oraz rozprowadzają.01 - dosyć dobrze kryje wszelkiego rodzaju niedoskonałości,jednak efekt jest krótkotrwały przez co - po kilku godzinach konieczne są poprawki!
Przy tym odcieniu nie jestem w stanie opisać jego dodatkowych zalet,gdyż wyglądam,jak "blada twarz" i użyłam go jedynie kilka razy...Jeżeli zaś chodzi o 02 - pomimo iż jest odrobinę za ciemna - polubiłyśmy się :)
W towarzystwie pudru ryżowego z PAESE - jest Nam całkiem przyjemnie :)
Podkład nie daje efektu maski,nie zatyka porów - dobrze kryje niedoskonałości i na prawdę fajnie matuje moją tłustą cerę.Efekt jaki zapewnia jest zadowalająco trwały :) Dodatkowo oba podkłady nie podrażniają i nie uczulają! Moja ocena,to :
- 01 - 3/6 - ze względu na kolor i trwałość
- 02 - 5/6

A Wy? Miałyście kiedyś styczność z tymi podkładami? :)

 






16 komentarzy:

  1. Kocham ten intensywnie kryjący ten na pory jest troszkę pomarańczowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje koleżanki bardzo lubią ten matujący i w sumie sama nad jego zakupem się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ale nawilżający antyoksydacyjny i jestem zadowolona bardzo fajny fluid

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio widziałam je w aptece i przykuły moją uwagę :)
    Do jutra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie ciekawią, jednak nie jestem pewna czy mnie nie uczulą.
    ehh takie życie alergika. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kryjący, matujący i nawilżający, w najjaśniejszym odcieniu. najbardziej lubię nawilżający

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego, w końcu musze też je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te podkłady, ale chyba jednak nie dla mnie. Miłej zabawy na Kinie Kobiet :) Swoją drogą bardzo lubię Heliosa za organizowanie tych seansów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam ze 2-3 razy Fluid intensywnie kryjacy- byłam z niego zadowolona. Minusem była koniecznosć czestego przypudrowania bo świecił się, ale krycie ma dobre jak na ta cenę

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś już czytam kolejną opinie o tych podkładach. Bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie bardzo rzadko używam podkładów a jak już co to właśnie tych aptecznych, kolory niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten intensywnie kryjący, miał swoje wady i zalety

    OdpowiedzUsuń
  13. moja dosyć sucha skóra potrzebuje innych fluidów, ja sięgam po rozświetlające, a od jakiegoś czasu coraz częściej mam "na sobie", krem BB lub CC, chyba je wolę za lekkość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. żadne kolor nie dla mnie ;) Ale nie widziałam ich nawet to w sumie dobrze ;DDD
    baw sie dobrzy na tym kinie kobiet ;D swietna sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam cerę tłustą, trądzikową, ale u mnie ten podkład nie zdał egzaminu ;/

    OdpowiedzUsuń