poniedziałek, 16 lutego 2015

RECENZJA - OLE MOLE - FOTO KSIĄŻKA!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - mam wolne w pracy,więc dzisiejszy dzień mogę spędzić na leniuchowaniu :)
W Starachowicach,choć temperatura jest niska,to świeci słońce - cieszy mnie,to bardzo - brakowało mi słońca - teraz mogę naładować swoje baterie i z uśmiechem na ustach wyczekiwać WIOSNY :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy OLE MOLE : http://www.olemole.pl/ - ZAPRASZAM!


- OLE MOLE - FOTO KSIĄŻKA! ok.140,00 zł "cena uzależniona jest od TYPU FOTO KSIĄŻKI"


FOTO KSIĄŻKA - to prezent,który na długo pozostanie w pamięci!

Stwórz niepowtarzalny prezent dla najbliższych w postaci unikalnego foto albumu lub foto książki,która na długo pozostanie w ich pamięci.


Moja FOTO KSIĄŻKA powstała w oparciu o zdjęcia,które ułożyłam synchronicznie od początku Naszego związku z Najdroższym :*

Na początku miałam mały kłopot - jak się zabrać do stworzenia swojej FOTO KSIĄŻKI - z pomocą przyszła mi instrukcja umieszczona na stronie OLE MOLE : KLIK !!!



Podczas tworzenia swojej FOTO KSIĄŻKI mogłam wybrać jej TYP,dobrałam zdjęcia oraz szablon :)


RECENZJA:
Nie spodziewałam się,że może to przynieść tyle radości oraz,że efekt końcowy będzie taki fantastyczny :)

Tuż po złożeniu zamówienia - czas jego realizacji jest bardzo krótki - dzięki czemu bardzo szybko możemy się cieszyć swoją FOTO KSIĄŻKĄ :)

Jeżeli zaś chodzi o wykonanie - jestem pod dużym wrażeniem dokładności oraz estetyczności z jaką wykonana jest FOTO KSIĄŻKA.
Solidna,twarda okładka - zapewnia jej długowieczność,natomiast zdjęcia wydrukowane są nad grubym,eleganckim papierze.

Jestem bardzo zadowolona z jakości FOTO KSIĄŻKI wykonanej przez OLE MOLE - jeżeli szukacie wyjątkowego prezentu dla Najbliższych - koniecznie zapoznajcie się z ofertą OLE MOLE :
http://www.olemole.pl/ :)

Moja ocena,to 6/6.

W miniony weekend świętowaliśmy WALENTYNKI - jak wiecie ja ten dzień spędziłam na ZAŚLUBINACH oraz CHRZCINACH - pogoda była cudowna,tak samo,jak uroczystości :)


Najdroższy nie zapomniał o swojej Pani - moja WALENTYNKA :):*


Przygotowania :):*


Państwo Młodzi - wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze na nowej drodze życia Kochani :*


Kochana kruszynka Martynka - dla Niej,to również był bardzo ważny dzień :)
Malutka spisała się na medal - była bardzo,bardzo,bardzo grzeczna :*


Kocham :*


Natomiast Ciebie - najmocniej :*

Bawiłam się na prawdę dobrze - to były bardzo udane WALENTYNKI :*

PONIEDZIAŁEK,również zaliczam do udanych :)
Otrzymałam przesyłkę z ponowną współpracą z firmą
BINGO SPA : http://www.bingosklep.com/index.php  - ZAPRASZAM :)


Pozdrawiam :)




17 komentarzy:

  1. fajny blog zapraszam do mnie jeśli ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardoz lubie takie fotoksiązki, a ja dostalam identyczne rafaello :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne są personalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka książka to bardzo fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też w walentynki byliśmy na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta fotoksiążka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mamy jedną foto książkę. Fajna sprawa, chociaż ja chyba jednak wolę bardziej tradycyjne rozwiązania i album z wklejanymi własnoręcznie zdjęciami bardziej do mnie przemawia. No to walentynki przyjemnie Wam upłynęły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również otrzymałam przesyłkę od BingoSpa, same żele do kąpieli wybrałam :)
    Fotoksiążkę również miałam okazję otrzymać w ramach współpracy jednak z inną marką i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez czekam na paczuszkę, ale dzidzia słodka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pamiątka taki album :) Dzidzia super :)) A Wy prezentujecie się znakomicie :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki album to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fotoksiązka to fajny prezent na kazdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak, to świetna sprawa, mam też taką fotoksiężkę i często i ja i moi znajomi do niej zaglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że takie foto książki coraz bardziej popularne.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak cudownie ;)) ja wole kalendarze niz foto ksiazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna jest taka foto-książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także mam taką foto książkę bardzo fajna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń