piątek, 27 lutego 2015

RECENZJA - LUXORYA - ZIELONA OLIWKA - KREM NAWILŻAJĄCO - WYGŁADZAJĄCY!

Witam.
Jak dobrze,że mamy już PIĄTEK :)
Dzisiaj i jutro mam wolne w pracy,więc nadrabiam wszystkie domowe zaległości...
Mam również okazję nacieszyć się swoim Najdroższym,za którym baaardzo tęskniłam przez cały tydzień :*
A co u Was słychać?Jak Wam minął tydzień?Macie jakieś plany na weekend? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu firmy LUXORYA :
http://luxorya.pl/ - ZAPRASZAM!


- LUXORYA - ZIELONA OLIWKA - KREM NAWILŻAJĄCO - WYGŁADZAJĄCY!
50 ml / 150,00 zł


Udowodniona oraz potwierdzona specjalistycznymi badaniami skuteczność.
Produkt w 100% naturalny!
Przebadany dermatologicznie,nie testowany na zwierzętach.
Nie zawiera organizmów modyfikowanych genetycznie.


Krem jest polecany do pielęgnacji każdego rodzaju cery,również wrażliwej i skłonnej do podrażnień.
Szczególnie rekomendowany do skóry wymagającej intensywnego nawilżenia,wygładzenia i odświeżenia.
Do stosowania na dzień oraz na noc.

Przy regularnym użytkowaniu skóra pozostaje  doskonale nawilżona,gładka i miękka jeszcze długo po użyciu.Poddana intensywnej pielęgnacji odzyskuje sprężystość i naturalny blask.Jest pełna energii!

RECENZJA :
Drogie Panie - jeżeli chcecie zaznać odrobiny LUKSUSU - to koniecznie musicie przetestować ten krem!
Dlaczego? Jest w 100% naturalny - ma delikatny,praktycznie nie wyczuwalny zapach a jego formuła oraz konsystencja są na tyle lekkie,że krem łatwo się nakłada,rozprowadza i wchłania.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry,która jest dobrze nawilżona, odżywiona i gładka.Produkt nie podrażnia i nie uczula.Również jego opakowanie przyciąga wzrok - bo piękno tkwi w prostocie.Moja ocena,to 5/6.

Zupełnie przez przypadek natrafiłam na sklep internetowy KALIA : http://www.e-kalia.pl/ -
ZAPRASZAM! Mają na prawdę interesujący asortyment - dlatego skusiłam się na małe zakupy :)


Udanego WEEKENDU Wam życzę :*





11 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kremu. :) ale za to mam te kokosowe podgrzewacze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię naturalne kremy więc coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jak kosmetyki pachną.. Szkoda, że tu zapach jest praktycznie niewyczuwalny

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fajnie, nie znam marki Luxorya, w sumie to dopiero drug raz widzę ;)
    Zakupki pachnące poczyniłaś, idę zobaczyć co tam mają :)
    Udanego weekendu Szkatułeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam okazje testować ten krem i przyznam, że u mnie bardzo dobrze się spisał i w dodatku jest mega wydajny

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ani kremu ani marki kosmetycznej

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że ma taki naturalny skład ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się muszę skusić na krem ze ślimaka ;)

    OdpowiedzUsuń