piątek, 13 lutego 2015

RECENZJA - LUXORYA - MEN - PORANNE ORZEŹWIENIE - KREM NAWILŻAJĄCO - POBUDZAJĄCY!

Witam.
W Starachowicach nastała ZIMOWA - "WIOSNA" :)
Jest piękny,słoneczny dzień...Nawet powietrze jest takie,jakby inne...
Uśmiecham się i z radością wyczekuję jutrzejszego dnia...
Oprócz WALENTYNEK - będziemy z Najdroższym świętowali ZAŚLUBINY oraz CHRZCINY na,które zostaliśmy zaproszeni :) Mam nadzieję,że pogoda dopisze i spędzimy ten dzień na prawdę przyjemnie :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu firmy LUXORYA : http://luxorya.pl/ -
ZAPRASZAM!


Jest,to właściwie recenzja przygotowana przez mojego Pana,gdyż to On testował produkt,który Wam przedstawię.

- LUXORYA - MEN - PORANNE ORZEŹWIENIE - KREM NAWILŻAJĄCO - POBUDZAJĄCY!
50ml / 162,00 zł


Intensywnie nawilża,wygładza i pielęgnuje.Pobudza i energetyzuje skórę,przywracając jej naturalny i zdrowy wygląd.Stabilizuje warstwę lipidową skóry,dostarcza całą gamę witamin,węglowodanów,kwasów AHA i substancji aktywnych.Dzięki doskonale przemyślanej kompozycji,uwzględniającej potrzeby  męskiej skóry,cera pozostaje odświeżona,nawilżona i pełna energii jeszcze długo po użyciu.


Rekomendowany dla nowoczesnego mężczyzny,który potrzebuje solidnej dawki energii,aby efektywnie rozpocząć dzień.Idealny przed biznesowym spotkaniem lub po wyczerpującym treningu.
Dzięki zawartości łagodzącego aloesu i d-pantenolu doskonale odświeża i relaksuje skórę po goleniu,chroniąc przed podrażnieniami.


ISTOTNE!
Udowodniona oraz potwierdzona specjalistycznymi badaniami skuteczność!
Produkt w 100% naturalny - przebadany dermatologicznie,nie testowany na zwierzętach.
Nie zawiera organizmów modyfikowanych genetycznie.

RECENZJA mojego Pana :
Z firmą LUXORYA oraz jej produktami spotykam się po raz pierwszy.
Zazwyczaj - "na co dzień" nie używałem żadnego kremu do twarzy.
Jedynie po goleniu towarzyszył mi balsam,który łagodził podrażnienia,które pojawiały się na mojej twarzy.
Jakiś czas temu moja Pani podarowała mi powyżej opisywany KREM,który od razu wzbudził moje zainteresowanie.Pomyślałem,że spróbuję - dlaczego nie.
Produkt ten ma wygodne opakowanie z praktyczną pompką - dzięki czemu aplikacja jest łatwa.
Formuła oraz konsystencja kremu sprawiają,że dobrze się aplikuje,rozprowadza i wchłania.
Ma delikatny,lecz specyficzny zapach - nie jest on jednak nieprzyjemny czy drażniący.
Krem daje uczucie dogłębnego nawilżenia - co ważne - redukuje również podrażnienia powstałe podczas golenia.Podsumowując - jestem zadowolony z jego działania.
Moja ocena,to 5/6.


Drogie Panie - z okazji jutrzejszych WALENTYNEK życzę Wam oraz Waszym partnerom :

Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze!
Przede wszystkim zaś duuużo nie kończącej się MIŁOŚCI :*




15 komentarzy:

  1. Mój niestety jest w tym temacie niezmiennie uparty, o kremach na twarz zapomnij, na razie nie jestem go w stanie przekonać, że jednak można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać od razu, że produkt jest ekskluzywny :)
    Udanej imprezy rodzinnej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak jest bardzo wymagający - ciekawe czy by nie "fuknął" na ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę przyszła pora i na Pana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że Twój Pan się zgodził na użycie kremu, mojego męża to ciężko namówić a szkoda bo mężczyźni nie powinni się bać takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ekskluzywnie, fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. UUU mój facet mowi, że tez mógłby go potestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością mój mąż z chęcią by go wypróbował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś, gdy będę miała dla kogo kupić taki krem, to go kupię :)

    OdpowiedzUsuń