poniedziałek, 2 lutego 2015

RECENZJA - BEAUTY FORMULAS - CHUSTECZKI DO ZMYWANIA PAZNOKCI!

Witam.
Jak ten czas szybko mija...
Mamy PONIEDZIAŁEK - pierwszy PONIEDZIAŁEK lutego...
Zima znów opanowała Starachowice,ale SŁOŃCE robi swoje i roztapia cały śnieg :)
Cztery dni wolnego - minęły o wiele za szybko i już jutro wracam do pracy.
Mam nadzieję,że dam sobie radę a Pan Leń - nie będzie dawał się we znaki :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


- BEAUTY FORMULAS - CHUSTECZKI DO ZMYWANIA PAZNOKCI! 10 szt. / ok.8,00 zł

CHUSTECZKI testowała moja bratowa Agnieszka!


Chusteczki szybko i bezpiecznie usuwają lakier z paznokci.Wygodne w użyciu gdziekolwiek jesteś!
Pakowane pojedynczo,co czyni je idealnym produktem w podróży i zapobiega wyciekom.
Odpowiedni dla paznokci naturalnych,jak i sztucznych.Nie wysusza paznokci.

BEZ ACETONU!


RECENZJA AGNIESZKI :
Pierwszy raz spotkałam się ze zmywaczem do paznokci w formie CHUSTECZEK.
Nie ukrywam,że jest to dla mnie duże zaskoczenie a jednocześnie ułatwienie,gdyż razem z mężem często odwiedzamy rodzinę,która mieszka w Starachowicach.Nie muszę wozić ze sobą zmywacza - w obawie,że się wyleje - teraz mam pojedynczo pakowane chusteczki :) Do zmycia paznokci u obu dłoni wystarcza mi jedna chusteczka - chyba,że kolor jest intensywny - w tym wypadku potrzebne są dwie chusteczki.
Produkt jest dobrze nasączony - dzięki czemu z łatwością usuwa lakier z paznokci.
Osobiście jestem zadowolona z działania tego produktu :)
Moja ocena,to 4/6.

Drogie Panie - a Wy jakie macie zdanie na temat CHUSTECZEK DO ZMYWANIA PAZNOKCI?

Miniony WEEKEND zaliczam do bardzo udanych :)
Razem z Najdroższym odwiedziliśmy RODZINĘ oraz RANCHO na,którym już niebawem staną fundamenty Naszego DOMU - jestem szczęśliwa :*


Bo razem jest Nam najlepiej :*


"You're the light, you're the night...
You're the color of my blood...
You're the cure, you're the pain...
You're the only thing I wanna touch...
Never knew that it could mean so much, so much..."


W tym miejscu już niedługo rozpocznie się "mała" rewolucja :)


Moje zamówienie z AVON :)


Podpatrzyłam u Goni,więc kupiłam i sobie :p

Na kilku blogach zauważyłam akcję : "28 dniowe wyzwanie blogowe Mademoiselle Zu" - bardzo chętnie wzięłabym w niej udział - szkoda tylko,że moja doba nie ma 48H...

14 komentarzy:

  1. Super, budowa domu to bardzo fajny czas - coś wiem na ten temat :) Powodzenia kochani :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego to ludzie nie wymyślą, nie słyszałam jeszcze o tych chusteczkach. A co do budowy domu to zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wole jednak waciki i zmywacz standardowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam okazji próbować zmywacza w chusteczkach ale wydaje się to być ciekawą opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jelid są dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci kochana samych sukcesów i wszystkiego dobrego. Budowa domu to wyzwanie, trzymam kciuki żeby wszystko poszło sprawnie i szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tych chusteczek, ale na pewno kiedyś się na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja i tak się nie przekonam na stałe nigdy do tych chusteczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te chusteczki wyglądają na bardzo interesujący produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie spotkałam się z takimi chusteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. W podróży przydają się takie chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tych chusteczek nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie chusteczki to jedynie idealnie rozwiązanie na wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Za chwilkę i u mnie będzie można poczytać o tych chusteczkach :)

    OdpowiedzUsuń