czwartek, 5 lutego 2015

RECENZJA - BANIA AGAFII - SPECJALNY SZAMPON - AKTYWATOR WZROSTU WŁOSÓW!

Witam :*
Co u Was DOBREGO Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie,gdy weekend - tuż,tuż,tuż? :)
Osobiście już nie mogę się doczekać SOBOTY - dlaczego...
Gdyż,to właśnie w SOBOTĘ "07.02.2015" minie ROK,jak jesteśmy RAZEM z Najdroższym :*:*:*


Wciąż Kocham Cię...
Wciąż chcę Cię mieć...
Mam pewność absolutną! :*:*:*


ELLIE GOULDING - LOVE ME LIKE YOU DO :*:*:*


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który polubiłam od pierwszego użycia :)
Jestem wielką fanką kosmetyków od Banii Agafii :)

- RECENZJA - BANIA AGAFII - SPECJALNY SZAMPON - AKTYWATOR WZROSTU WŁOSÓW! 100 ml / ok.5,00 zł


Produkt zawiera 100% składników naturalnych!

SZAMPON - AKTYWATOR został stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów.Delikatnie oczyszcza,intensywnie odżywia i nawilża cebulki włosowe,stymulując wzrost włosów.Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny - bogaty w aminokwasy i witaminę C ochrania młodość i gęstość włosów.Organiczny ekstrakt z mydlnicy delikatnie oczyszcza a herbata kurylska sprawia,że włosy są miękkie i posłuszne.Korzeń łopianu zawiera proteiny,witaminy A,B,E i P,wzmacnia korzenie włosów.Olej eleuterokoka kolczastego wzmacnia odżywianie cebulek włosowych a organiczny ekstrakt dziurawca - zapobiega łamliwości włosów.Olejek rokitnika ałtajskiego,to bogate źródło witamin,intensywnie odżywia skórę.


RECENZJA :
Drogie Panie...
SZAMPON ten pachnie GERBERAMI - jest,to nie tylko moje zdanie,ale również Katarzyny :
http://mendziorka.blogspot.com/ - jest,to niezwykle przyjemny zapach,który dosyć długo utrzymuje się na włosach :) SZAMPON ma lekką,kremową formułę i konsystencję.Dobrze się rozprowadza - w połączeniu z wodą - tworzy gęstą myjącą pianę.Przy dłuższym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji włosów,które są wzmocnione "mniej wypadają",odżywione i lśniące.Dobrze się układają i co ważne - na długo pozostają świeże!Moje włosy bardzo polubiły ten szampon :) Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - jakie kosmetyki od Banii Agafii sobie "ulubiłyście"? :):*

27 komentarzy:

  1. oo chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa i zapomniałabym dużo miłości na kolejne lata związku:)

      Usuń
  2. Muszę czegoś spróbować z tej firmy-być może ten szampon będzie pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te próbki masek,balsamów czy maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te piosenke! :)
    a szampon zapachowo mi nie odpowiadal a zamowilam go w sporej ilosci wiec oddalam mojemu facetowi ktory sie zachwyca gesciejszymi wlosami,,, nie wiem czy to efekt placebo czy rzeczywiscie zauwazyl roznice... ja raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te produkty! I zaskoczył mnie ten zapach właśnie tych kwiatów :) Cieszę się, że polubiłaś się z Babuszką i oczywiście wiele miłości Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię takie szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przuroczo wyglondacie razem

    zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję pierwszego roku :) obyście cały czas byli szczęśliwi i zakochani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości! :) Szamponu niestety nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluj roczku, oby było takich więcej! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ta wersja z aktywatorem wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłaś może jakieś zmiany w przyroście włosów?
    Bardzo mnie to interesuje bo swoje długie niestety musiałam sciąć po tym jak fryzjerka spaliła mi ponad połowe robiąc ombre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o przyrost włosów,to nie zauważyłam żadnych,większych zmian...

      Usuń
  13. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród młodych blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę w końcu coś od nich zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja czekam na lato i wyjazdy, takie saszetki z pewnościom dobrze się spiszą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam i polubiłam;)
    Piosenkę uwielbiam. A Wam życzę jak najwięcej wspólnych rocznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę kochani Wam dużo szczęścia i wielu radosnych i słonecznych dni! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko, widać po Was, ze miłość kwitnie i życzę Ci z całego serca by było już tak do końca. :*
    P.S. Oszalałam na punkcie tej piosenki :D Słucham jej non stop, ustawiłam ją jako dzwonek, budzik i w ogóle gdy jej słucham ciarki przechodzą mi po plecach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wypróbowalabym wszystkie ;))) Dużo szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę jeszcze więcej miłości :)

    Tego szamponu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. DZIĘKUJĘ Wam Kochane za wszystkie ciepłe słowa,które mi zostawiacie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie szampon się nie sprawdził ;( Jeżeli chodzi o rozczesywanie to była masakra
    Co do wzrostu uważam,że musiałabym użyć więcej niż jedno opakowanie...dlatego na ten temat się nie wypowiadam
    Dla mnie ładnie się pieni pachnie i w sumie na tym tyle

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na bloga :) Linka znajdziesz na Google + ( blogowszystkimevi ) :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń