niedziela, 22 lutego 2015

RECENZJA - AVON - PLANET SPA - ORIENTAL RADIANCE - EMULSJA DO MYCIA TWARZY PRZYWRACAJĄCA RÓWNOWAGĘ SKÓRY! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Ależ piękna pogoda zawitała do mojego rodzinnego miasta :)
Jest po prostu cudownie - WIOSENNIE!
Mam nadzieję,że to początek czegoś długo wyczekiwanego - WIOSNY :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który od niedawna jest dostępny w ofercie AVON.
Jak się u mnie sprawdził? ZAPRASZAM na jego recenzję!

- AVON - PLANET SPA - ORIENTAL RADIANCE - EMULSJA DO MYCIA TWARZY PRZYWRACAJĄCA RÓWNOWAGĘ SKÓRY! 150 ml / ok.10,00 zł


EMULSJA w żelu głęboko oczyszcza skórę - zmniejszając widoczność porów oraz przywracając skórze równowagę.BIAŁA HERBATA jest znana ze swoich właściwości antyoksydacyjnych - nadaje skórze zdrowy i młody wygląd.Testowany klinicznie i dermatologicznie.


RECENZJA :
Drogie Panie - generalnie ta NOWOŚĆ od AVON wcale nie jest taka zła...
Tyle,że jej zapach przyprawia o lekki zawrót głowy a gdy tylko dostanie się w Nasze nozdrza sprawia,że najzwyczajniej w świecie się dusimy! Jeżeli zaś chodzi o samo działanie,to można powiedzieć,że jestem zadowolona.Formuła oraz konsystencja sprawiają,że już niewielka ilość w połączeniu z wodą daje myjącą piankę,która dosyć dobrze oczyszcza i odświeża Naszą skórę,pozostawiając ją matową.
Podczas użytkowania tej EMULSJI nie zauważyłam poprawy kondycji swojej skóry - do czego mogę się jednak przyczepić,to fakt,że kosmetyk wysusza!Nie podrażnia i nie uczula - z czystym sumieniem możecie ją wypróbować.Moja ocena,to 4/6.

Jakiś czas temu zorganizowałam na swoim blogu ZABAWĘ : Czego pragną Kobiety?
Z racji małego zainteresowania - razem z Anną : http://avinion-jk.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Wymieniłyśmy się UPOMINKAMI :)


Ze swojego UPOMINKU jestem baaardzo zadowolona - DZIĘKUJĘ :*

Co udało mi się "nabyć" w ostatnim czasie?


Wymarzony odtwarzacz MP4 :):*


Oraz ŚLICZNĄ pościel z BIEDRONKI - jak tylko ją zobaczyłam,to wiedziałam,że będzie moja :p

DOBRANOC i udanego PONIEDZIAŁKU Wam życzę :*

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że przesyłka dotarła :)
    Ja się nie mogę swojej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pościel genialna, że ja jej nie wypatrzyłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel jeśli wysusza to u mnie jest skreślony. Paczka fajna :) a pościel urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię intensywnych zapachów w kosmetykach do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię produkty AVON :) tego akurat nie miałam ale planet spa to całkiem udana seria, zawiodłam się tylko na maseczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Planowałam z tej serii zamówić sobie maseczkę, ale zrezygnowałam ;) Może i dobrze, skoro zapach taki męczący.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pościel faktycznie ładna, też miałam kupić ale niestety rozmiar nie pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś lubiłam kosmetyki z tej serii spa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post!
    I did not use these products still

    Would you like to follow each other? I'd be so happy! :)

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń