poniedziałek, 9 lutego 2015

RECENZJA - AVON - ANEW CLINICAL - EYE LIFT! + NOWOŚCI :)

Witam :*
PONIEDZIAŁEK - pełen śniegu i mrozu...A już liczyłam na powrót WIOSNY - ile jeszcze będę musiała czekać? Bardzo,bardzo,ale to bardzo się niecierpliwię...
A Wy?Cieszycie się z nagłego powrotu ZIMY?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu kupiłam w AVON :)

- AVON - ANEW CLINICAL - EYE LIFT! 20ml / ok.20,00 zł


PODWÓJNY PROGRAM LIFTINGUJĄCY OKOLICE OCZU - stworzony specjalnie dla potrzeb górnej i dolnej powieki.
ŻEL na górne powieki z technologią "Dimensional Lift" działa w trzech kierunkach - umożliwiając podciągnięcie i napięcie skóry,a także wzmocnienie jej od środka przez stymulację produkcji kolagenu i elastyny.KREM pod oczy opracowany w oparciu o technologię "Derma Refine" stymuluje metabolizm komórkowy,wzmacniając skórę i przywracając jej właściwą gęstość - dzięki czemu "worki" pod oczami znikają,a opuchlizna,cienie i zmarszczki stają się mniej widoczne.
PROGRAM LIFTINGUJĄCY okolice oczu,to dwie formuły w jednym słoiczku.
Stosowane razem zapewniają podniesienie powiek oraz redukcję zmarszczek.


RECENZJA :
Wiele osób mówi mi,że na pielęgnację okolic oczu mam jeszcze czas...
Osobiście wolę zapobiegać,niż później "leczyć".
Kosmetyk ten nie ma ograniczeń wiekowych - jak dla mnie jest bardzo przyjemny w użytkowaniu.
Ma delikatny,praktycznie nie wyczuwalny zapach i delikatną formułę oraz konsystencję - dzięki czemu nie powoduje pieczenia i łzawienia oczu.ŻEL przeznaczony jest do pielęgnacji powiek,KREM zaś skóry pod oczami.Oba dobrze się aplikują,rozprowadzają oraz wchłaniają.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji okolic oczu.Skóra jest bardziej elastyczna i odżywiona a zmarszczki mimiczne "wygładzone".Efekt nie jest może spektakularny,ale na pewno widoczny :)
Moja ocena,to 4/6.

07.02.2015 minął ROK - jak jesteśmy RAZEM z Najdroższym :*


Była romantyczna kolacja przy świecach :)


Najdroższy otrzymał słoik ze 100 powodami "Dlaczego Go Kocham" -
powiedział,że przeszłam samą siebie :p


Dostałam wymarzoną kurtkę sportową - będzie idealna na Nasz następny wyjazd w góry :)

Było CUDOWNIE!

MIŁOŚĆ - to jednak coś PIĘKNEGO :*

Podczas minionego weekendu wybrałam się również na ZAKUPY :)


Zakupiłam nowy numer COSMOPOLITAN,który po brzegi wypełniony jest "50 Twarzy Grey'a" :p
W BIEDRONCE skusiłam się na kosmetyki z TOŁPA (żel 14,99 zł + krem 19,99 zł),natomiast w SH upolowałam praktycznie nowe buty z DEICHMANN'a za 10,00 zł :)


Mam również nową pidżamkę z TESCO za nie całe 40,00 zł


Książkę do poduszki za 9,99 zł i nowe podkłady do przetestowania od PHARMACERIS :
http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!

A co u Was NOWEGO? :)


13 komentarzy:

  1. U nas w kwietniu 1,5 roku minie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo szczęścia :) łał buty za 10 zł !! :) Udało Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia i kolejnych pięknych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem i kompletnie się u mnie nie sprawdził niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi 8 lutego siadło 4 lata z moim < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. super nowości i najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz szczescie w SH. Ja dla siebie nic nie.potrafie znalezc. Tak, milosc to cos pieknevo, pod warunkiem, ze jest prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację. O okolice oczu trzeba dbać. Im wcześniej tym lepiej.
    Gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana teraz ci może życzyć 100 lat razem z Najdroższym :)Fajne zdobycze z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń