poniedziałek, 5 stycznia 2015

Witam Was w Nowym Roku! + NOWOŚCI :)

Witam Was w Nowym Roku :)
Co słychać? U mnie... Bez zmian - SYLWESTRA spędziłam w gronie Najbliższych :*
DOMÓWKA była bardzo udana.Obfitowała nie tylko we wspaniałe towarzystwo,ale również w pyszne potrawy i dobrą wódkę :p
A Wy? Jak pożegnałyście 2014 rok? :)



Mogę wiele Ci dać,mogę WRÓŻKĄ być :)


Kocham :*:*:*


Z Kochanymi RODZICAMI :*:*:*


Wszystkiego NAJ NAJ NAJ w Nowym 2015 Roku Drogie Panie :*:*:*

W ostatnim czasie pojawiło się u mnie "kilka" NOWOŚCI :)


- Nowy LG L Fino :)


- UPOMINEK od Cioci z Niemiec :*


- TESCO - KSIĄŻKI - 21,00 zł,10,00 zł i 5,00 zł!


- SH - VERO MODA - SWETER! 12,00 zł


- SH - H&M - SPODNIE! 11,00 zł


- TEXTIL MARKET - SPODNIE! 50,00 zł


- OBUWNICZY - BUTY! 35,00 zł


- OBUWNICZY - BUTY! 35,00 zł


- SH - BALERINKI! 21,00 zł

A co u Was nowego? :)

P.S Zapraszam Was do wzięcia udziału w organizowanym przeze mnie KONKURSIE :

KLIK!!!



19 komentarzy:

  1. fajne rzeczy kupiłas

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje zakupków!
    szczęśliwego nowego roku!

    zapraszam na smaczny makaron! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne zdjecia :)
    I swietne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości :) Zazdroszczę Balei!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne nowości:-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAA JA też chcę taką ciocię ;0 Wszystkiego najnajnajpiękniejszego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też spędziłam sylwestra w domu z rodzicami i siostrą

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty udało Ci sie kupić w naprawde świetnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki też takie chcę. Wszystkiego dobrego życzę Ci w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak sprawują się te cudeńka z Balei? Wszystkiego naj w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjnie - jak zawsze :)
      Uwielbiam kosmetyki tej firmy :)

      Usuń
  11. Balea uwielbiam. <3 Widzę dużo fajnych ubrań. ;) najlepszego w nowym roku! Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie z tymi skrzydełkami. Widzę ze ten czas obfituje w nowości. Dobrze tak zacząć Nowy rok.

    OdpowiedzUsuń