piątek, 30 stycznia 2015

RECENZJA - LIRENE - LACTIMA - RUMIANEK - ŁAGODZĄCY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ!

Dzień Dobry :*
Co słychać? Wiem,że przez kilka dni mnie z Wami nie było...
Ale codzienne obowiązki są tak czasochłonne,że po powrocie do domu - padam na twarz...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - LACTIMA - RUMIANEK - ŁAGODZĄCY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ!
300ml / ok.14,00 zł


ŁAGODZĄCY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ zapewnia codzienną pielęgnację i higienę miejsc intymnych kobiet.Kompleks kwasu mlekowego i wyciągu z rumianku łagodzi podrażnienia i chroni przed powstawaniem nowych.Płyn delikatnie myje i oczyszcza okolice intymne oraz daje efekt długotrwałego odświeżenia.Naturalny wyciąg z rumianku,zawierający witaminy C i PP,delikatnie oczyszcza oraz łagodzi skórę.Ma silne właściwości zmiękczające i regenerujące.Zawarty w płynie kwas mlekowy  reguluje pH skóry i utrzymuje je na odpowiednio niskim,fizjologicznym poziomie,dzięki czemu chroni przed podrażnieniami i zaczerwienieniami.Naturalna betaina optymalnie nawilża i zmiękcza skórę,dzięki czemu gwarantuje komfort okolic intymnych.


RECENZJA :
Drogie Panie - ŁAGODZĄCY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ ma delikatny a za razem przyjemny RUMIANKOWY zapach.Jego lekka,żelowa formuła oraz konsystencja - sprawiają,że tuż po połączeniu z wodą tworzy gęstą piankę.Kosmetyk dobrze myje i odświeża miejsca intymne.Łagodzi podrażnienia i chroni przed powstawaniem nowych.Daje uczucie długotrwałej świeżości :) Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 5/6.

Przedwczoraj udało mi się spotkać z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!



Wybrałyśmy się na kawę,pizzę oraz małe zakupy :)


Nasza ulubiona KAWA :p



Pizza była na prawdę pyszna :)

Nie obyło się bez ślicznego UPOMINKU od Goni - DZIĘKUJĘ :*


Sama również nabyłam kilka "NOWOŚCI" :p


- TESCO - SERCE W CHMURACH - KSIĄŻKA! 9,99 zł


W sklepie SINSAY - jest obecnie fantastyczna promocja na biżuterię :)
Wszystkie produkty przecenione - mają dodatkową przecenę w wysokości -50% od ceny na pomarańczowej metce :)

Na koniec nie omieszkam pokazać Wam przesyłki,jaką otrzymałam od firmy EQUILIBRA :
http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


A co u Was NOWEGO? :)

18 komentarzy:

  1. Ja do intymnej używam tylko facelle z rossmana. :)

    Pyszna kawa i pizza na zdjęciach. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do higieny intymnej najbardziej lubię piankę z green pharmacy, nie ma sobie równych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniale spędzony dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez dostałam taka paczuszkę od Equlibry. Już testowałam chusteczki, ale powiem ci, że sa kiepskie, słabo zmywają, a olejek jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie spotkanie - cieszę się, że się widziałyście!
    A jeśli chodzi o płyn do higieny intymnej - nienawidzę rumianku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego płynu, ale wydaje się być całkiem w porządku :) Mam taką samą bluzeczkę, jak Ty tę od Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Promocja na biżu bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego żelu. Zazwyczaj kupuję Ziajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że tak się często spotykacie z koleżanką po "fachu" :) Buziaki dla was :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ohoo musze sie syzbko wybrać do Sinsay chyba :D !

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjencia i ładny blog będe padać czesciej obserwuje .

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego jeszcze nie miałam i muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. też otrzymałam taką przesyłkę od equilibry:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna ta przesyłka i zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego płynu do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawa, pizza i małe zakupy = fantastyczna trójka!

    OdpowiedzUsuń