poniedziałek, 26 stycznia 2015

Pierwsze Kino Kobiet w Starachowicach :)

Dzień Dobry :*
Tak,jak obiecałam - dzisiejszy post będzie poświęcony Pierwszemu Kinu Kobiet,które miało miejsce 21.01.2015 w Starachowicach.
Razem z Kochaną Mamą,Małgorzatą : http://margaritkaaa.blogspot.com/ oraz
Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ - wybrałyśmy się na film Tima Burtona : "Wielkie Oczy" :)


Przed seansem każda z Nas wypełniła swój "szczęśliwy" kupon,który mógł przynieść WYGRANĄ :)



OD LEWEJ : Ja -> Katarzyna i Małgorzata :*:*:*

Jak na pierwszy raz - organizatorzy spisali się na MEDAL :)
Oprócz poczęstunku,można również było pobuszować między stoiskami kosmetycznymi...

Tuż po wejściu na salę kinową - każda z Pań otrzymała upominek - w postaci ZAPROSZEŃ,różnych rabatów,długopisu oraz kosmetyku z firmy SAFARI.


JA z Katarzyną :*


Moja Kochana Mama z Małgorzatą :*

Mnie osobiście udało się wziąć udział w jednym z KONKURSÓW i wygrałam bieliznę,która bardzo się spodobała mojemu Panu :p


Przebieg całego Kina Kobiet - na,którym bawiłam się na prawdę dobrze - możecie obejrzeć na filmie poniżej :

KLIK !!!

Dziękuję Drogie Panie,że spędziłyście ten wieczór razem ze mną! :):*

W ostatnim czasie zawitało do mnie również kilka NOWOŚCI :


No i mam! Buty trekkingowe :)

- ALTERO - JACK STEEL - BUTY TREKKINGOWE! 119,99 zł


Zaczytam się,jak nic!

- EMPIK - SYLVIA DAY - WYBÓR CROSSA! ok.28,00 zł


- ROSSMANN - FARMONA - TUTTI FRUTTI - PEELING DO CIAŁA! 9,99 zł
- CARREFOUR - BIAŁY JELEŃ - ZESTAW! 13,90 zł
- ROSSMANN - MISS SPORTY - CIENIE DO POWIEK! 10,99 zł
- SKLEP INTERNETOWY - BOURJOIS - HEALTHY MIX - KOREKTOR! ok.18,00 zł

A u Was - co nowego? :):*

12 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak ta bielizna wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta bielizna ;) muszę przyznać, że takie kino kobiet to bardzo fajna sprawa. Co jakiś czas chodzę do kina Helios na te seanse:) Miło jest spotkać się w babskim gronie, obejrzeć dobry film, a do tego jeszcze coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama ma identyczną bluzkę jak Twoja :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech robią jak najczęściej takie wydarzenia.Wracam w marcu to chętnie na jakieś do Was dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się wybrała na takie Kino Kobiet :) U mnie niestety jeszcze tego nie organizują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te buty i sama zamierzam sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że super się bawiliście, no i bielizna... ulala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem czy u mnie w mieście jest takie kino kobiet.:) Widać ze wypad był wydany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kino i kosmetyki. Takie polaczenie bardzo mi odpowiada . Gratuluję wygranej .

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na rozdanie http://kobieta-dziecko-i-dom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Film ciekawy,drugi średnio dla mnie ciekawa jestem jaki będzie trzeci :)

    OdpowiedzUsuń