wtorek, 13 stycznia 2015

Blogerski Dzień Kobiet w Starachowicach - 08.03.2015 - ZAPISY!

Witam :*
W Starachowicach jest ciepły i słoneczny dzień - siedzę z kubkiem gorącej herbaty w ręku i...
Myślę,myślę,myślę...

Chcę zorganizować "Blogerski Dzień Kobiet w Starachowicach" :)


Spotkanie będzie miało charakter kameralny i chciałabym żeby jego hasłem przewodnim było :
ZDROWIE INTYMNE - INTYMNIE - ROZMOWY NIE TYLKO O MIŁOŚCI!
Bez wstydu porozmawiajmy o zdrowiu,aby nie tylko z okazji Dnia Kobiet,ale również przez cały rok - pamiętać o tym,aby o siebie dbać :)


Z racji Dnia Kobiet,który ma miejsce 08.03.2015 - chciałabym,aby w spotkaniu wzięło udział 8 blogerek - jesteś zainteresowana? ZAPRASZAM :):*

Wyślij swoje zgłoszenie na mój e-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl !

Wzór zgłoszenia :
- Imię i nazwisko.
- Adres bloga.

Na Wasze zgłoszenia czekam do 23.01.2015 !


13 komentarzy:

  1. Szkoda, że mam tak daleko do Starachowic... Bo chętnie bym się wybrała. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego spotkania w doborowym towarzystwie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mi nie po drodze, ale życze udanego spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że ja nie z tych okolic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej genialny pomysł, szkoda, że mam potwornie daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, ale dla mnie zdecydowanie za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak daleko :) Jak ktoś chętny to zapraszam 7 do Gorzowa

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie. szkoda, że dopiero teraz o tym przeczytałam

    OdpowiedzUsuń