wtorek, 2 grudnia 2014

Wish List GRUDZIEŃ!

Hello :)
Jak mówi powiedzenie : "Wszystko co dobre,kiedyś się kończy..." - tak jest i tym razem...
Po kilku dniach wolnego - jutro wracam do pracy.Zacznie się wstawanie o 4:45 - już na samą myśl - jestem zmęczona...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was swoją WISH LIST na GRUDZIEŃ :)
Kilka marzeń z poprzedniego miesiąca udało mi się spełnić - z czego jestem baaardzo zadowolona :)


- CZAPKA - SO CUTE!


- BOURJOIS - TWIST UP THE VOLUME - TUSZ DO RZĘS!


- IWOSTIN - PURRITIN - PEELING KREMOWY!

- IWOSTIN - PURRITIN - ŻEL DO MYCIA TWARZY!


- KNEIPP - OLEJEK DO KĄPIELI - ARNIKA - DOBRO MIĘŚNI I STAWÓW!


- KNEIPP - AROMATYCZNY PŁYN DO KĄPIELI - POKUSA RAJU!


- KNEIPP - AROMATYCZNO - MINERALNA - TABLETKA DO KĄPIELI - JAGODA!

A Wy? O czym marzycie w tym miesiącu? :):*


23 komentarze:

  1. Nowe essiaki, o nich marzę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz uwielbiam :) Ivostin, kiedyś używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne posty

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. kneipp? dowiaduje sie od ciebie o nowej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo ten tusz do rzes moze byc nielzy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja marzę o jednym dniu nic nierobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio się zastanawiałam nad zakupem tego tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja bym się skusiła na plyn do kąpieli, ciekawa nuta zapachowa tak patrzę

    OdpowiedzUsuń
  9. oo u mnie marzeń jest sporo ;) część opisałam na blogu, a część pojawiła się już po wpisie. Głównym marzeniem jest rowerek stacjonarny, kosmetycznych mam mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się wczoraj skusiłam na kilka kosmetyków rosyjskich więc już się nie mogę doczekać ;) Zastanawiam się nad zakupem paletki Naked basic a może dostane ją pod choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tej maskary jak ją kupisz koniecznie napisz recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co Cię tkneło na tą serię,jak używałaś kremu i dostał u Ciebie 1 za większy "wysyp" ? Ja miałam również fluid i ...nic nie urwał. Korektor mam do tej pory no kit totalny z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jednym razie nie można skreślać całej serii :)
      Być może,to co wcześniej było niewypałem teraz będzie dla mnie zbawienne :)

      Usuń
  13. Sama bym się skusiła na tą tabletkę to kąpieli, musi mieć cudowny zapaszek.

    Zapraszam do siebie, pojawiła się już recenzja na temat wybielania zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OO ciekawe chciejki masz ;)) Ja swoich też mam trochę, między innymi, hmhmh oj jednak dużo tego się uzbierało ' ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też myślę o zakupie tego tuszu, ale na pewno już nie w tym roku,
    bo mam ważniejsze potrzeby na mojej świątecznej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nic nie potrzebuje obecnie:) Az szok;)

    OdpowiedzUsuń