czwartek, 11 grudnia 2014

RECENZJA - YANKEE CANDLE - BERRYLICIOUS - WOSK!

Dobry Wieczór :*
Rozpoczęłam "ciąg" pierwszych zmian w pracy...Wstawanie o 4:15 jest niezwykle męczące...
Czasami - tuż po przebudzeniu mam wrażenie,że całkiem niedawno się położyłam...
Jestem niewyspana i przemęczona - potrzebuję choć jednej przespanej nocy - przespanej na tyle,że tuż po przebudzeniu poczuję,że nie jestem zmęczona...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który zamarzyłam mieć - no i mam!

- YANKEE CANDLE - BERRYLICIOUS - WOSK! 7,00 zł


Czysta EKSTAZA...Dojrzałe,soczyste JAGODY na kremowej WANILII z polewą LUKROWĄ,to doskonały DESER!Sprawdź sama!


RECENZJA :
JAGODY - uwielbiam je! Najlepiej z cukrem :p Ale która z Nas ich nie lubi? :p
Skoro JAGODY są takie smaczne,to jaki może być ten WOSK?
No cóż...Odrobinę się zawiodłam...Faktem jest,że jego zapach do złudzenia przypomina JAGODY,ale...
W połączeniu z WANILIĄ i polewą LUKROWĄ daje SŁODYCZ wręcz nie do zniesienia - szczególnie w małym pomieszczeniu,jakim jest mój pokój...WOSK szybko się topi a jego aromat wypełnia całe pomieszczenie...Na początku  aromat jest delikatny i przyjemny,ale po dłuższej chwili staje się intensywny i mdły,przez co ból głowy - jest gwarantowany!Nie skreślam go jednak,bo na krótkie palenie w celu zmiany zapachu w pomieszczeniu świetnie się nadaje :) Moja ocena,to 3/6.

ŚWIĄTECZNY klimat i u mnie już zagościł :):*


A Wy? Ozdobiłyście już swoje DOMY? :*

20 komentarzy:

  1. Ja dopiero będę kupować jakieś świąteczne gadżety do pokoju. Nie ma co szaleć, bo oboje z M mamy wolny jedynie 25 grudnia, a resztę świąt spędzamy w pracy ;/ Ja teraz zachwycam się jabłuszkiem z YC. Dzień w dzień maltretuję, ale pasuje kupić coś bardziej świątecznego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pieknie masz swiatelka poukladane !! ;)) ja tez lubie jagody ale wolalabym zeby ten wosk pachnial jagodami xD a nie wlailia lukrecja itd -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam je - a ten zapach jutro biegnę sprawdzić w sklepie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę na y, ale nie wiem na jaki zapach się zdecydować, tyle ich jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam w domu światełka i tak bardzo mi się spodobały, że chce je mieć cały rok

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go w świecy, w tej formie jest delikatniejszy i mogę dłużej cieszyć się przyjemnością zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj.. szkoda sama lubię jagody ale słodkie intensywne zapachy nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podejrzewam, że były zbyt słodki i dla mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś czuje że to zapach dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ten sam zapach i jestem zachwycona! :) Już w niedzielę zaczynam stroić swój pokój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach musi być OBŁĘDNY!. jak znajdę gdzieś ten wosk to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo przyjemny zapach,mam jeszcze kawałek tego wosku. choć bardziej wolę kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne lampki! Wosk rzeczywiście jest świetny, ale na krótki okres palenia, zresztą większość z nich tak działa- inaczej migrena gwarantowana :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dalej nie miałam do czynienia z tymi woskami, muszę w końcu się skusić. Twoje ozdobienie pokoju wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że zapach jest męczący :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio stawiam na zapachy w olejkach z bambusowymi patyczkami, delikatnie snują się po domu
    też już zaczynam pstrzyć świątecznie chałupkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dla mnie taki słodki zapach :)

    OdpowiedzUsuń