poniedziałek, 15 grudnia 2014

RECENZJA - ORIFLAME - APPLE&CINNAMON - KREM DO RĄK!

Dobry Wieczór :*
PONIEDZIAŁEK - nowy tydzień przed Nami - macie jakieś plany?
Ja - po nocnej zmianie - zbieram siły na intensywny tydzień w pracy...
Już nie mogę się doczekać WEEKENDU i 3 dni wolnego,które na mnie czekają...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam z myślą o moich suchych,spierzchniętych i skłonnych do pękania dłoni...

- ORIFLAME - APPLE&CINNAMON - KREM DO RĄK! 75 ml / ok.6,00 zł


Twoje dłonie nabiorą miękkości,gładkości i jabłkowo - cynamonowego aromatu...



RECENZJA :
W okresie ZIMOWYM - świąteczne zapachy są mi niezwykle bliskie :)
Lubię jabłka oraz cynamon w każdej postaci :)
Jednak to połączenie w wersji KREMU DO RĄK od ORIFLAME nie do końca się sprawdziło...
Zapach jest trochę "nadciągnięty"... Sama formuła oraz konsystencja również pozostawiają wiele do życzenia...Krem jest rzadki...Nie sprawia,to większego kłopotu z jego aplikacją na dłoniach,bo dosyć dobrze się rozprowadza oraz wchłania,jednak nie daje mi uczucia intensywnego nawilżenia oraz odżywienia,którego na prawdę potrzebuję - tuż po jego użyciu moje dłonie są gładsze jednak w okresie jesienno - zimowym potrzebuję - czegoś na prawdę silnego...Moja ocena,to 3/6.

Udanego popołudnia Wam życzę :*


18 komentarzy:

  1. Dla mnie też był by za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj a liczyłam że będzie pachniał tak pięknie jak to sobie wyobraziłam ;( szkoda wielka bo takie cynamonowe zapachy to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zwykle takie zapachy są naciągane, ale wąchałabym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, a już myślałam, że znalazłam must-have miesiąca, skoro cynamon :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Smarowałam się nim przed wczoraj u kolezanki i pachnie mega fajnie i długo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, sądziłam, że będzie to piękny zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. A przypuszczałam, że zapach będzie obledny

    OdpowiedzUsuń
  8. A myślałam, że jego zapach będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja na polecam "Zimowy krem do rąk" z żurawiną, miodem i mlekiem firmy Cztery Pory Roku - zapach cudowny, a sam krem dobrze się wchłania i regeneruje.

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam swojego ulubieńca olivenol.

    OdpowiedzUsuń
  11. To byłoby zbyt piękne gdyby krem naprawdę miał wyrazisty zapach cynamonu i jabłka. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę bardziej skoncentrowane i gęste kremy, moje dłonie mają dużą skłonność do przesuszeń

    OdpowiedzUsuń
  13. slabo ze tak srednio dziala ;// ale jestem ciekawa tego zapachu mimo wsyztsko ;0

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale z a to opakowanie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no szkoda, że produkt nie jest godny stosowania

    OdpowiedzUsuń