poniedziałek, 1 grudnia 2014

RECENZJA - LIRENE - YOUNG 20+ - BALSAM DO CIAŁA - KOJĄCA REGENERACJA!

Dobry Wieczór :*

Jak spędziłyście ANDRZEJKI Drogie Panie? :)
My z Najdroższym przy winie,RAFAELLO i filmie :)

 

PONIEDZIAŁEK - 01.12.2014 - w Starachowicach po raz pierwszy w tym roku spadł ŚNIEG.
Nie jestem z tego powodu szczęśliwa,ale...Czuję,że ŚWIĘTA są coraz bliżej - Nasze pierwsze "wspólne" ŚWIĘTA :):):) Ta myśl sprawia,że nawet pierwsze opady ŚNIEGU nie są w stanie popsuć mojego humoru...


Widok z okna w kuchni - tuż po przebudzeniu :)



"UZBROJONA" po zęby - wyruszyłam na miasto...30.11.2014 wróżka "SAMIRA" wywróżyła mi z fusów nowe buty...Oto i są! "EMU" z BIEDRONKI za całe 34,99 zł :)

A tak na poważenie...
ZAPRASZAM na nową recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE :
http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - YOUNG 20+ - BALSAM DO CIAŁA - KOJĄCA REGENERACJA! 
400 ml / ok.16,00 zł


Balsam z MANGO jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.
To wyjątkowe połączenie skutecznej pielęgnacji z egzotyczną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów.Wspaniały zapach soczystego MANGO - zabierze Cię w niezwykłą przygodę z pełnym barw,emocji i tańca orientem.

Balsam :
- zmiękcza i wygładza
- regeneruje 
- doskonale odżywia
- silnie nawilża
- nadaje przyjemny zapach



RECENZJA :
Hmmm...Ten balsam nie podbił mojego serca,ale całkiem dobrze Nam się współpracuje :)
Ma delikatny a za razem przyjemny zapach MANGO oraz lekką formułę i konsystencję,która dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania - nie pozostawiając tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry,która jest bardziej nawilżona,odżywiona oraz zregenerowana.Nie podrażnia i nie uczula - POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

Jutro - razem z Mamą oraz Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - wybieramy się do KINA na film "Dzień Dobry - Kocham Cię" - mam nadzieję,że będzie,to udany MIKOŁAJKOWY wieczór :*



12 komentarzy:

  1. ja też przy winie z Moim Mężczyzną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędziłam Rafaello pisząc pracę na hlp :D Kocham zapach mango!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie Andrzejki minęły bez żadnych wróżbiarskich i towarzyskich fajerwerków - domowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne posty

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze ze w krk jeszcze nie pada! A balsam musi ładnie pachnieć ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wino i rafaello :D a u mnie już dawno śnieg i co dnia -10

    OdpowiedzUsuń