wtorek, 9 grudnia 2014

RECENZJA - LIRENE - STOP PĘKAJĄCYM PIĘTOM - KREM DO STÓP!

Dobry Wieczór :*
Co u Was nowego Drogie Panie? Jak Wasze samopoczucie? :*
U mnie - różnie - raz jest lepiej a raz gorzej...Miewam w ostatnim czasie więcej "gorszych" dni...


Mam 23 lata...
Pracuję,uczę się,mam wspaniałego faceta oraz kochającą rodzinę,ale...
Nadszedł w moim życiu ten moment,kiedy pragnę od niego nieco więcej niż mam obecnie...
Idę po swoje,bo to nie wstyd - gonić marzenia.Te pragnienia są,jak cień - wypełniają mnie...
Każdego dnia widzę je wyraźnie,choć czasami,jak przez mgłę...
Mimo,że chcę więcej - wiem jedno - że to czego szukam - jest wciąż tu ze mną...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - STOP PĘKAJĄCYM PIĘTOM - KREM DO STÓP! 75 ml / ok.16,00 zł


KREM przeznaczony jest do pielęgnacji bardzo suchych,popękanych i skłonnych do pękania pięt.
Formuła kremu 5 w 1 wzbogacona o emolienty i hydrourea :
1. Wygładza i regeneruje popękane pięty.
2. Zapobiega pęknięciom skóry pięt.
3. Zapobiega rogowaceniu.
4. Usuwa szorstkość stóp.
5. Zmiękcza naskórek.

Skóra pięt staje się miękka i przyjemna w dotyku!


RECENZJA :
Moja Kochana Mama,ale również JA sama - mamy kłopot z suchą,zrogowaciałą i skłonną do pęknięć skórą pięt - dlatego intensywna pielęgnacja jest w Naszym wypadku konieczna! Krem od LIRENE przyszedł Nam z pomocą i spisał się na prawdę dobrze :) Ma on formułę i konsystencję "maści" jednak dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania - nie pozostawiając tłustych plam.Ma delikatny a za razem przyjemny zapach a przy regularnym użytkowaniu daje zdumiewająco dobre efekty :) Skóra stóp,ale przede wszystkim pięt - staje się zregenerowana! Jest miękka i delikatna w dotyku.Coraz mniej rogowacieje,nie przesusza się i co najważniejsze - nie pęka! Jesteśmy bardzo zadowolone z działania tego kremu i oczywiście serdecznie go polecamy :) Nasza ocena,to 6/6.

Kochane...
Udało mi się spełnić swoje marzenie z poprzedniego miesiąca :)


Zakupiłam KALENDARZ na Nowy 2015 Rok :)

A Wy? Macie już kalendarze na Nowy Rok? :):*

15 komentarzy:

  1. jak zawsze świetny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubei zandych kremow do stop ^^ ale mam nadzieje ze uda CI sie zrealizowac wszystkie marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! właśnie szukałam czegoś dobrego do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ledwo ten krem wymęczyłam :( O ile wersję mocznikową pokochałam tak ten sprawił, że mam stopy w gorszej formie niż przed rozpoczęciem opakowania...

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie kalendarz pojawi sie pewnie koło lutego :D albo wgl się nie pojawi :D a co do kremu to tu akurat sie nie wypowiem bo do stop sporadycznie używam czegoś :) mam jeden balsam z Pat&Rub który jest tak boski, że łezka mi cieknie bo już na wykończeniu jest :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten krem :-) Kalendarza jeszcze nie kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zaniedbuje moje stopy,ale cichooo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spełniaj marzenia ;)

    zapraszam na pierniczkowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. opis b. dobry, myślę podobnie i oby się poszczęściło każdej z nas ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dos tóp używam zwykłego kremu Nivea, jest śweitny na moje suche stópki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że nie mam takiego problemu ze stopami :) Gdyby jednak takowy się kiedyś pojawił to przetestuję sobie ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego kremiku :) A kalendarz super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje stopy przyjmią każdy bogaty i tłusty krem.

    OdpowiedzUsuń