środa, 17 grudnia 2014

RECENZJA - ECO WORLD - WERBENOWA BABECZKA DO KĄPIELI! + NOWOŚCI :)

Witam :*
Tak,jak w tekście piosenki "Kancelaria - Zabiorę Cię" - tak i w moim życiu...

"Czekam na jeden gest...
Wiara jest moją siłą...
Jestem pewna,że wciąż - potrzebujesz mnie...
Dzień przemija za dniem...
Znów Nam siebie ubyło...
Życie zbyt krótko trwa,więc zdecyduj się!"

Święta tuż,tuż,tuż...Za równy tydzień - a ja...
Choć czekam na nie z niecierpliwością - zupełnie ich nie czuję i nie cieszy mnie ich nadejście...
Zupełnie nie wiem dlaczego...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu od ECO WORLD...

- ECO WORLD - WERBENOWA BABECZKA DO KĄPIELI! 40g / 12,99 zł


Niezwykle apetyczna BABECZKA DO KĄPIELI o przyjemnym,pobudzającym aromacie WERBENY - gwarantuje odprężającą i odżywczą kąpiel.
BABECZKA ma w swoim składzie masło kakaowe,masło shea oraz olej kokosowy.
Składniki te idealnie pielęgnują skórę,zapewniając jej gładkość oraz regenerację.
Świeży aromat WERBENY pobudza zmysły i dodaje energii.


RECENZJA :
Ojjj...TAK!Jestem wielką fanką produktów do kąpieli :)
Płyn,żel,sól,puder,babeczka - to są moi faworyci!
Jednak nie wszystko spełnia moje oczekiwania - jak było w tym przypadku?
BABECZKA - dosyć szybko rozpuszcza się w wodzie.Nie tworzy piany a jej "resztki" pływają na powierzchni wody i niestety osadzają się na wannie...Skóra tuż po kąpieli jest natłuszczona - niestety pozostaje również na niej tłusty film...Bardzo tego nie lubię! W takim przypadku kąpiel nie jest niestety przyjemnością...Bo oprócz tłustej skóry mamy również tłustą wannę...Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula - jednak nie podbił mojego serca...Na pewno nie wrócę do niego ponownie.
Moja ocena,to 1/6.

Dzisiaj - po powrocie do domu - czekała na mnie przesyłka od firmy LIRENE :
http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


Pani Anno - serdecznie DZIĘKUJĘ i również życzę Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2015! :*:*:*

Pozwoliłam sobie również na MINI - zakupy :)


- AVON - CARE - ZESTAW KOSMETYKÓW! ok.14,00 zł
- PEPCO - ZESTAW BIŻUTERII! 14,99 zł

A co u Was NOWEGO Drogie Panie? :):*





20 komentarzy:

  1. Ja zupełnie nie czuję świąt. Zresztą będę miała tylko jeden dzień wolnego , więc zleci zanim się obejrzę, ale jakoś specjalnie nie ubolewam nad tym faktem. Szkoda mi tylko, że nie zobaczę się z rodziną jeszcze przez jakiś czas ;/ Misiek od Lirene powalił mnie na kolana. Jest taki pocieszny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam bardzo dużo tych babeczek, muffinek i kuszą mnie cały czas, sama muszę przetestować i przekonać się. Może wszystko zależy z czego jest babeczka i mam nadzieję, że znajdą się jakieś które sprawdzą się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidze kapieli :) Preferuje prysznice ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jakoś nie czuje świąt ;/
    lubię i prysznic i wanne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że nie polubiłaś się z babeczką ale właśnie tak jest że pozostawiają osad tłusty na wannie i trzeba ją po takiej kąpieli umyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie polubiłaś te babeczki, lubię film na skórze ale tylko gdy jest z naturalnych olei.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że ocena ma 1 bo zaraz chciała bym kupić a nie mam wanny aby wypróbować... zostałam brutalnie pozbawiona przyjemności godzinnego czytania w wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj no szkoda że babeczka ma tyle wad w sobie, myślałam że będzie godnym uwagi produktem

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam już dość tych świąt! Tych beznadziejnych piosenek w radiu, matko! Te przygotowania doprowadzają mnie do szału, a ludzie to się chcą pozabijać o prezenty....ufff.
    Co do babeczki - mnie by odpowiadał taki tłusty film na skórze po kapieli:) nie musiałabym używać balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jabardzo lubie takie natłuszczajace babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i życze Wesołych Świąt

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Babeczka do kąpieli, już sama nazwa brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię takie babeczki, ale najbardziej te z bombcosmetics, może to zależy od firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę muszę w końcu wypróbować jakąś babeczkę. Szkoda, że ta nie przypadła Tobie do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta babeczka wygląda super ale jej działanie już takie nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. średnio mi ten zapach podchodzi jesli chodzi o tą serie

    OdpowiedzUsuń