niedziela, 21 grudnia 2014

RECENZJA - BANIA AGAFII - OCZYSZCZAJĄCA NIEBIESKA MASECZKA DO TWARZY - NA BŁAWATKOWEJ WODZIE!

Witam :*
Piękną pogodę mamy w Starachowicach :):*
Pomimo iż w SOBOTĘ i NIEDZIELĘ wiatr dawał i daje się we znaki,to SŁOŃCE robi swoje i mniej lub więcej - ale ŚWIECI :):* Już za 3 dni WIGILIA a ja...W ogóle nie czuję MAGII ŚWIĄT...
Może,to dlatego,że na zewnątrz nie ma ani grama śniegu - nie wiem...
Ale nie ważne,jaka będzie pogoda - ważne,że będziemy RAZEM - ja i moi Najbliżsi :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu z,którym miałam i mam styczność po raz pierwszy - jak się u mnie sprawdził? :)

- BANIA AGAFII - OCZYSZCZAJĄCA NIEBIESKA MASECZKA DO TWARZY - NA BŁAWATKOWEJ WODZIE! 100 ml / 5,40 zł


Produkt zawiera 100% składników naturalnych!

Aktywna maseczka  na bazie błękitnej glinki efektywnie oczyszcza skórę twarzy,ściąga pory,matuje i przywraca naturalny bilans skóry. Naturalne składniki  zapewniają dodatkowe odżywienie i nawilżenie.
Nadaje się idealnie do skóry tłustej i mieszanej.
Błękitna glinka  zawiera sole mineralne i mikroelementy,wykazuje działanie przeciwzapalne i oczyszczające. Organiczny ekstrakt malwy bogaty w witaminy grupy A,B,C,tonizuje i podnosi ochronne właściwości skóry.

Otręby owsiane zawierają witaminy grupy B,PP,E, odżywiają i przywracają  skórze zdrowy i zadbany wygląd.
Woda bławatkowa tonizuje i nawilża skórę.


RECENZJA :
Już od dłuższego czasu "czaiłam" się na kosmetyki Rosyjskie,niestety...
Zawsze znalazło się jakieś "ale",które wstrzymywało mnie przed ich zakupem...
Postanowiłam skorzystać z promocji w sklepie KLINA i takim oto sposobem zostałam szczęśliwą posiadaczką kilku Rosyjskich kosmetyków - w tym tej właśnie maseczki :)
Muszę zaznaczyć iż już od pierwszego użycia - bardzo się polubiłyśmy!
Maseczka ma bardzo delikatny,mało wyczuwalny zapach.Dobrze się aplikuje i równie dobrze rozprowadza.
Szybko zasycha - lecz nie daje uczucia nadmiernego ściągnięcia.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji cery,która przede wszystkim wygląda na zdrowszą.
Jest oczyszczona,odświeżona i nawilżona.Niedoskonałości znikają a nowe się nie pojawiają.
Maseczka nie podrażnia i nie uczula.Serdecznie polecam :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - miałyście styczność z ROSYJSKIMI kosmetykami?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Tegoroczna GWIAZDKA już u mnie była : http://lifewithrun.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :*


UPOMINEK jest fantastyczny - jestem z niego bardzo zadowolona :)

Kochane...
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego 2015 Roku - życzę Wam...
Dużo zdrowia,bo jak zdrowie będzie,to wszystko będzie,ale również spełnienia wszystkich - nawet tych najskrytszych marzeń :*:*:*



10 komentarzy:

  1. Dużo bardziej wolę wersję dziegciową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam kosmetyków rosyjskich, ale mam na nie wielka ochotę:) okazało się nawet, że w jednym sklepów zielarskich w Kielcach są te kosmetyki, więc miałam okazję je sobie pomacać i pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry post Wesołych Świąt i SZczesliwego nowego roku

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ost nie mam czasu na maseczki:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Również żałuję, że nie ma ani grama śniegu, ale tak jak mówisz - najważniejsze jest to, że cała rodzinka będzie razem :) nie miałam okazji testować tej maski

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś pogoda pod psem, bardzo ciemno, wieje i mocno pada ale ciepło .

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę spróbować! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z tymi od Agafii to na razie tylko kosmetyki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, zapraszam do obejrzenia mojego profilu! http://fashionbypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dobrego słyszałam o tej maseczce. Myślę, że kiedyś sięna nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń