czwartek, 4 grudnia 2014

NOWOŚCI + PREZENTY Mikołajkowe :)

Dobry Wieczór :*
Czy zdajecie sobie sprawę,że do WIGILII pozostało już tylko 20 dni? :)
Ale ten czas szybko mija - czasami mam wrażenie,że za szybko...
Skompletowałyście już PREZENTY - Mikołajkowe oraz Gwiazdkowe dla Najbliższych?

Ja praktycznie już wszystko mam zorganizowane :)
Chyba w tym roku byłam grzeczna,skoro MIKOŁAJ odwiedził mnie kilka dni przed MIKOŁAJEM :p

MIKOŁAJKOWE spotkanie z Gonią - również mam już za sobą...
We WTOREK byłyśmy na lodach oraz w KINIE,wymieniłyśmy się również UPOMINKAMI z zabawy u FRAMBUESA : http://frambuesa-beauty.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)



Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ i JA :)


Moja Kochana MAMA :*



PREZENT od Goni - DZIĘKUJĘ :)

Dostałam również PREZENT z zabawy od GOODTOTRY : http://www.goodtotry.pl/ - ZAPRASZAM!


PREZENT dla mnie przygotowała Julia z bloga : http://arnellnails.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :)


Najdroższy chyba również uznał,że byłam GRZECZNA i dostałam wymarzoną piżamę :):*


MAMA również pamiętała o swojej córce :*

Dodatkowo sama sobie zrobiłam PREZENT :)


- SH - CROPP - SWETER! 10,00 zł


- TESCO - F&F - SPODNIE! 31,00 zł


- SH - NN - BUTY! 8,00 zł


- ZAKUPY ze sklepu KALINA : http://kalina-sklep.pl/kalina/SKLEP14/ :)

A co u Was NOWEGO?
Odwiedził Was już MIKOŁAJ? :)


29 komentarzy:

  1. Fajnie i miło się czyta twojego bloga : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama zrobiłam sobie prezent i zamówiłam sobie kosmetyki z Yves Rocher i kosmetyki rosyjskie ;)
    Ty masz same wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowosci , a do mamusi jestes podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam do soboty :P może coś przyniesie.

    Zapraszam do mnie na gwiazdkową akcję blogerską :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/11/ho-ho-ho-gwiazdka-blogerska-z-testacja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak podobał Ci się film?
    ..ja jestem zauroczona lekarzem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona :) Uśmiałam się :p

      P.S Lucek - rozwalił system :p

      Usuń
  6. świetne zdjęcia i widzę podobiznę z mamą! ja jeszcze czekam na mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę w tym roku wysyp prezentów już przed 6 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja prezenty na Mikołaja to chyba sama sobie będę musiała zrobić. Ale za to dla córci już mam ukryty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne prezenty:) a piżamka to już wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam takie papucie są super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj też dostałam prezent Mikołajkowy, najnowszą powieść Kinga ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oj to rzeczywiście musiałaś być grzeczna ;)
    same cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy ze sklepu Kalina z chęcią bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no to byłaś bardzo gzreczna ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy, fajnie, że film Ci się podobał

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne rzeczy a ta piżamka przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, piżamka bardzo fajna, też do mnie mógłby Mikołaj wpaść z taką ślicznotą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same wspaniałości :) Widać, że byłaś bardzo grzeczna :) Do mnie, mam nadzieję, przyjdzie jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też muszę się wybrać na ten film ;)
    prezenty super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż tyle prezentów? No nieźle! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę sprawdź maila :) wysłałam właśnie kto komu robi prezent na "Gwiazdkę blogerską"

    ~ ZoZolka

    OdpowiedzUsuń
  22. też poszalałam w Kalinie :D i kupiłam aż trzy te piękne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też miałam wybrać się na ten film do kina, ale naczytałam się zlych recenzjii i zrezygnowałam :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne prezenty - piękny kubek i ta herbatka mmm :D

    OdpowiedzUsuń