środa, 26 listopada 2014

RECENZJA - ZIAJA - LIŚCIE MANUKA - OCZYSZCZANIE - PASTA DO GŁĘBOKIEGO OCZYSZCZANIA TWARZY PRZECIW ZASKÓRNIKOM!

Dobry Wieczór :*
ŚRODA - jak ten czas szybko mija - mamy już środek tygodnia :)
Co u Was słychać?Jak Wasze samopoczucie?
Ja - wczoraj przeprosiłam się z zimową kurtką i całkiem dobrze Nam się współpracuje :p
Poza tym - praca,praca i jeszcze raz praca,ale od jutra - długi WEEKEND - już zacieram rączki :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu z serii LIŚCIE MANUKA - dlaczego wybrałam właśnie ten produkt? Gdyż nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam...

- ZIAJA - LIŚCIE MANUKA - PASTA DO GŁĘBOKIEGO OCZYSZCZANIA TWARZY PRZECIW ZASKÓRNIKOM! 75 ml / ok.10,00 zł


Głęboko oczyszczający,spłukiwalny produkt w formie pasty.
Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry.Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

SUBSTANCJE CZYNNE GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCE :
- ekstrakt z Liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco - normalizująca zielona glinka
- aktywna baza myjąca

CZYSTA I ŚWIEŻA SKÓRA :
- odbudowuje pory skóry z nadmiaru sebum
- ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające
- zapobiega powstawaniu zaskórników
- przeciwdziała tworzeniu niedoskonałości skóry
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych


RECENZJA :
Drogie Panie - muszę przyznać,że seria kosmetyków z Liśćmi Manuka - odrobinę mnie zawiodła...
Pokładałam w niej ogromne nadzieje związane z poprawą kondycji mojej skóry - niestety...
W swoim posiadaniu miałam żel myjący,żel z peelingiem,pastę,tonik oraz krem - wszystkie produkty określam,jako PRZECIĘTNE.Produkt charakteryzuje się delikatnym oraz przyjemnym zapachem.
Lekka piaskowa konsystencja oraz formuła sprawiają,że dobrze się nakłada oraz rozprowadza.
Tuż po jego użyciu - cera jest miękka oraz delikatna w dotyku - jednak dodatkowych atutów nie zauważyłam.Nadmiar sebum,jak był - tak jest...Tak samo z drobnymi niedoskonałościami.
Raczej nie skuszę się na jego zakup w przyszłości...Moja ocena,to 3/6.

A Wy? Miałyście kosmetyki z serii Liście Manuka?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Drogie Panie...całkiem niedawno zdjęłam APARAT ORTODONTYCZNY - jestem zadowolona z efektu i przede wszystkim SZCZĘŚLIWA :):*


KaeN feat. Cheeba,WdoWa - Zbyt Wiele


Cóż za życiowy TEKST - uzależniłam się...
Słucham jej cały czas...Wam również polecam :*


33 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu czaję się na produkty z tej serii ale chyba jednak sobie odpuszczę skoro nie są jakieś wyjątkowe.. :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mnie po tej paście wysypało na buzi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jej jeszcze, ale widzę że chyb a nic nie straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam nic z tej serii takze nie wiele moge powiedziec ;/
    i tak w ogole wlasnie sluchalam tej piosenki co dodałas w poscie haha ;D zbieg okolicznosci, nie sadze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tą pastę bardzo polubiłam, ale ja też mam inną skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ochotę na tą pastę ale nie chce kombinować z moją skórą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam i pastę i krem na noc, ale faktycznie, tylko zapach mi się podoba, bo po stosowaniu nie zauważyłam jakichś większych efektów. No nic, trzeba szukać dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde ja ja kupilam bo byl taki mega wow bum szal cial pal... i teraz sama nie wiem czy uzywac w ogole haha

    OdpowiedzUsuń
  9. = http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam że Ziaja ma przeciętne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam na temat tej pasty dosyć zróżnicowane opinie - jedne zachwalają, inne nie polecają... musiałabym wypróbować, ciekawa jestem jak mi posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam ostatnio, ale czeka na swoje 5 minut : p

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj byłam w Rossmanie i zastanawiałam się nad jego kupnem bo jest akurat w promocji za 5,99zł , ale jednak się nie skusiłam i jakoś nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję równych ząbków ;)
    Seria kosmetyków akurat nie dla mnie, choć szkoda, że Cię kosmetyk zawiódł trochę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam na nią ochotę, ale jeszcze ciągle się zastanawiam....

    OdpowiedzUsuń
  16. o dobrze wiedzieć,że preparat nie jest za rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  17. mimo, że mam sucha naczynkowa skore i wiem, że nie powinnam, to używam tej pasty raz w tygodniu bo bardzo ja lubie :)
    piosenke tez lubie, niedawno czesto jej sluchalam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem w trakcie testowania kremu na noc :D Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    WAŻNE! Zmieniłam adres bloga z outside-glass na NovemberKate, niestety przez to moje najnowsze posty nie wyświetlają się na liście czytelniczej. Jeżeli chcesz być na bieżąco z moimi wpisami - na blogu szybka instrukcja co zrobić :) Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Po wielu bardzo sprzecznych opiniach na temat tej serii postanowiłam sobie odpuścić zakup. Za bardzo boję się wysypu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tą pastę, świetnie sprawdza się w roli peelingu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tonik i z toniku jestem zadowolona, nad pastą się zastanawiałam, ale dostałam ostatnio dwie saszetki, tylko trochę boje się jej wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. serio :D? podziwiam :D ja przepadlam i wlasnie anulowalam subskrypcje shiny i chyba wyprobuje teraz glossyxD

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam tylko tonik i krem ale również nie była zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam z tego próbkę i chyba dzisiaj wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam ten produkt z "Ziaji"- u mnie sprawdził się dobrze, lecz na dłużej z nim nie zostałam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeczytałam zbyt dużo negatywnych recenzji tej linii by ją kupić.
    Ja też się cieszyłam, gdy przestałam nosić aparat (było to w liceum).

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda myślałam nad zakupem tej pasty jednak chyba sobie ją daruję...

    OdpowiedzUsuń
  28. Trwa super promocja na paste oczyszczajaca firmy Ziaja (5,99): http://allegro.pl/ziaja-pasta-oczyszczajaca-zaskorniki-liscie-manuka-i5900038144.html

    OdpowiedzUsuń