poniedziałek, 24 listopada 2014

RECENZJA - UNDER 20 - INTENSE ANTI CARE - 5 W 1 - MULTI CLEANSER! + NOWOŚCI :)

Witam :*
Wiem,że w ostatnim czasie mało czasu poświęcam na blogowanie,ale...
Życie codzienne jest tak absorbujące,że po prostu nie mam czasu - na tę "małą przyjemność",jaką jest mój blog i kontakt z Wami...Wybaczcie :*

Na dzisiaj przygotowałam dal Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://www.undertwenty.pl/pl - ZAPRASZAM!


- UNDER 20 - INTENSE ANTI CARE - 5 W 1 - MULTI CLEANSER! 150 ml / ok.20,00 zł


Aktywny żel micelarny MULTI CLEANSER 5 W 1 dogłębnie oczyszcza skórę,odblokowuje pory i redukuje produkcję sebum,dzięki czemu łagodzi istniejące zmiany trądzikowe.
Skóra staje się idealnie nawilżona,świeża i miękka w dotyku.

SKŁADNIKI AKTYWNE : wyciąg z żurawiny + wyciąg soczewicy + salicylan

Stosowanie : 5 aplikacji przeciw trądzikowi!


1. ŻEL MICELARNY - do mycia twarzy - wydozować żel na dłoń,umyć twarz a następnie spłukać.
2. ŻEL DO DEMAKIJAŻU - oczu i twarzy - nanieść żel na wacik i oczyścić nim twarz i okolice oczu.
3. PEELINGUJĄCY ŻEL DO MASAŻU - masować zwilżoną skórę twarzy 5-10 minut w celu oczyszczenia i peelingu.Następnie spłukać.
4. MASECZKA - do twarzy - nałożyć cienką warstwę na twarz,omijając okolice oczu.Zostawić na 10 minut a następnie spłukać wodą.
5. OCZYSZCZAJĄCE SERUM NA DEKOLT I PLECY - rozprowadzić,zostawić na 10-15 minut.
Nadmiar usunąć wacikiem lub zmyć.

RECENZJA :
Nigdy nie byłam,nie jestem i raczej nie będę przekonana do produktów "X w 1".
Moim zdaniem nigdy nie będą tak skuteczne,jak produkty pojedyncze.
Nie mniej jednak kosmetyk od UNDER 20 - spotkał się z moim zainteresowaniem.
Dlaczego?Ma delikatny a za razem przyjemy zapach oraz łagodną formułę i konsystencję.
Osobiście używam go,jako ŻELU MICELARNEGO - w tej roli spisuje się na prawdę dobrze.
Oczyszcza cerę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń,pory są odblokowane a wydzielanie sebum z czasem się reguluje.Przy codziennym użytkowaniu daje się również zauważyć znaczną poprawę stanu skóry - zmiany trądzikowe stają się coraz mniej widoczne a cera wygląda na zdrowszą i bardziej promienną.
Moja ocena,to 4/6.

W miniony weekend przygarnęłam również kilka NOWOŚCI :


- SINSAY - KOSZULKA! 14,00 zł


- SINSAY - KOSZULKA! 14,00 zł


- SH - NN - SWETER! 12,00 zł


- OSIEDLOWA DROGERIA BRAIT - PATYCZKI ZAPACHOWE!
 6,19 zł
- NATURA - PERFECTA - PEELING! ok.8,00 zł
- NATURA - MAYBELLINE - KOREKTOR! ok.16,00 zł

A co u Was dobrego ROBACZKI? :*

16 komentarzy:

  1. swietny sweterek i ta cena :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie specjalnie przepadam za tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ te Twoje koszulki śliczne, zazdroszczę szczerze, moje klimaty :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. wieki nie używałam żadnego kosmetyku under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak uwielbiam under 20 to za ta wersja nie przepadam ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale moze m go kupie, bo on lubi takie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu :) Ale ogólnie kosmetyki Under 20 lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja nie przepadam za kosmetykami typu x w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też raczej nie lubię takich produktów wszystko w 1

    OdpowiedzUsuń
  11. moją suchą skórę mógłby wysuszać, fajne ubrania

    OdpowiedzUsuń