czwartek, 13 listopada 2014

RECENZJA - SORAYA - ŚWIAT NATURY - PEELING MORELOWY Z KOMPLEKSEM ANTYBAKTERYJNYM!

Dobry Wieczór...
Jak ten czas szybko mija...WEEKEND za pasem - niestety - jak dla mnie pracujący...
Zasmucam się swoim smutnym smutkiem,że nie spędzę ze swoim Najdroższym tyle czasu,ile bym chciała...
Ale cóż...Siła wyższa...A Wy - jakie macie plany na nadchodzący WEEKEND?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam w promocyjnej cenie w BIEDRONCE!

- SORAYA - ŚWIAT NATURY - PEELING MORELOWY Z KOMPLEKSEM WITAMINOWYM!
150 ml / 3,00 zł (tyle zapłaciłam w BIEDRONCE)


MORELOWY PEELING Z KOMPLEKSEM ANTYBAKTERYJNYM!

ŚWIAT NATURY - to linia kosmetyków oparta na najcenniejszych roślinnych esencjach z różnych stron świata.

Wyjątkowa formuła peelingu zawiera ekstrakt z białej wierzby o działaniu oczyszczającym i ściągającym oraz antybakteryjny kwas salicylowy.Za doskonałe własności ścierające preparatu odpowiadają rozdrobnione łupinki orzecha królewskiego,które efektywnie usuwają martwy naskórek.


REZULTAT :
- czysta i gładka skóra
- mniej wągrów i zaskórników
- mniej widoczne pory
- rozjaśniona i promienna cera

RECENZJA :
Przynajmniej raz w tygodniu organizuję sobie domowe SPA :) Peeling do twarzy ma wtedy kluczową rolę w pielęgnacji mojej twarzy.Ten od SORAYA mile zaskakuje,choć nie ściera tak,jakbym sobie tego życzyła.
Delikatny brzoskwiniowy zapach oraz piaskowa formuła i konsystencja sprawiają,że peeling dobrze oczyszcza i odświeża Nasz skórę.Tuż po użyciu jest ona miękka i aksamitnie gładka.
Jeżeli chodzi o zmniejszenie występowania wągrów i zaskórników - nie zauważyłam poprawy...
Nie mniej jednak - polecam :) Moja ocena,to 4/6.

Wczoraj z braku laku - zrobiłam MUFFINKI :)




Może macie ochotę na kawę i muffinkę? :):*

22 komentarze:

  1. Ten peeling jest moim ulubieńcem od kilku lat :) dla mnie jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na kawę i muffinę zawsze :) a peeling uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten peeling i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling kupuję od lat, jak jeszcze był w innym opakowaniu, nie ma lepszego do twarzy, jak dla mnie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go teraz i lubię. Dla mnie właściwości są super, dla lepszego efektu polecam wmasowywanie w suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej choć pozno ja wzbijam się na kawkę i muffinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie cudne babeczki :) uwielbiam muffinki

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling bardzo lubię :) a babeczki ahh zawsze, wszędzie i w ogromnych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wpraszam się na muffinkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, uwielbiam muffinki :)
    Peelingi z Soraya lubię - fajnie się u mnie spisują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mufinki <3 A peeling 3 zł!!! Muszę go poszukać w Biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mufinki ale teraz nie mam dla kogo piec ;( Używałam kiedyś ten peeling ale w tym starym jeszcze opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Muffinki świetne!
    Soraya to naprawdę dobra firma, chociaż peelingu nie miałam okazji jeszcze używać.

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię ten peeling, ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wypróbuję z pewnością a na mufinki mam ochote i chetnie bym choc jedna zjadła

    obserwuję i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam muffinki. Musze w końcu zrobić bo dawno nie było.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej wersji peelingu nie miałam jeszcze ale uwielbiam morelowy So pretty! - zdecydowany faworyt :)
    Aaaa.... cóż za pyszne muffiny widzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ochotę na ten peeling od dłuższego czasu, może się skuszę, mimo iż nie jest idealny :)
    Muffinkę poproszę :)

    OdpowiedzUsuń