wtorek, 18 listopada 2014

RECENZJA - SCANDIA COSMETICS - THE SECRET SOAP STORE - MYDŁO ZIELONA HERBATA! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór Drogie Panie :*
ZIMA za pasem...Od jutra prognozują opady ŚNIEGU!
Tak,jak zachwalałam pogodę w Starachowicach - tak teraz się na nią poskarżę...
Jest zimno,szaro,buro i ponuro...Chyba muszę się przeprosić ze swoimi rękawiczkami...
A jak jest u Was? :*

Na dzisiaj przygotowała dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy SCANDIA COSMETICS : http://www.scandiacosmetics.pl/ - ZAPRASZAM!


- SCANDIA COSMETICS - THE SECRET SOAP STORE - MYDŁO ZIELONA HERBATA!
250 g / ok.11,00 zł


ZIELONA HERBATA zawiera aktywne substancje,które wygładzają cerę.
Ma ona działanie kojące - można ją stosować na wszelkie podrażnienia skóry.
ZIELONA HERBATA korzystnie wpływa na urodę - zapewniając dobre samopoczucie.

RECENZJA :
Jak ja UWIELBIAM - MYDŁA W KOSTCE! :)
Zapach ZIELONEJ HERBATY - w tym przypadku jest niezwykle delikatny i odprężający.
Mydło w połączeniu z wodą dobrze się pieni - co oznacza,że z łatwością usuwa z Naszych dłoni wszelkie zanieczyszczenia - pozostawiając je czyste i pachnące.Mydło nie przesusza i nie daje uczucia ściągnięcia.
Jest niezwykle wydajne!Jedynym jego minusem jest niezbyt poręczny kształt...
Moja ocena,to 4/6.

Drogie Panie - moje marzenie się spełniło! Mam swój własny DYSK ZEWNĘTRZNY - mam nadzieję,że dzięki temu mój LAPTOP mi za,to podziękuje :)



Pomimo iż butów na okres JESIENNO - ZIMOWY mam od groma - nie mogłam się powstrzymać -
86,90 zł

Tak samo,jak nie mogłam się powstrzymać będąc w NATURZE :


- NATURA - BOLSIUS - PODGRZEWACZE! 5,99 zł
- NATURA - BOLSIUS - ŚWIECA! 7,99 zł

No i w ROSSMANN'ie :


- ROSSMANN - BOURJOIS - KOREKTOR & MAX FACTOR - PODKŁAD! 49,99 zł

Te wszystkie PROMOCJE kiedyś mnie zgubią :p




23 komentarze:

  1. Chętnie bym przygarnęła takie mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj buty! Świetne są, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego mydełka. =/
    Uwielbiam promocje =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię mydła w kostce i od niedawna do nich wracam z sentymentem :)
    Buciki kupiłaś śliczne - wcale się nie dziwię że nie mogłaś się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, promocje nas wykończą kiedyś:) Ja też uległam temu zjawisku:) A mydła w kostce też uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełko w kostce lubię miętowe podobne nawet :) Buty cudowne :) gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki dysk samsunga, a buciki prześliczne! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas dzisiaj 4,5*C ziiiimno brrr. Myślałam o czapce, ale choć rękawiczki założyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. w naturze jest taka świeca?! <3 omamoooooooo a o mydle z tsss myślę, tylko chyba bardziej o tym makowym : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj u mnie też od wczoraj lekko śniegu napadało i zimno!!! A mydełko mam to samo i jest całkeim fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda to mydełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Korektor z Bourjois uwielbiam :) Mydełko super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydełko z TSSS miałam dawno dawno ale w innej wersji :)
    Nowości u Ciebie jak zawsze bardzo ciekawe, butki super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i mam kilka małych mydełek z tej firmy i bardzo fajnie się sprawdzają do mycia pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam podgrzewacze i różnego rodzaju swiece w domu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, jak ładnie to mydełko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehh piękne buty! mam z nimi tak samo jak Ty, ciągle mi ich przybywa :P

    OdpowiedzUsuń
  18. A ta świeca z rossmana jak? Pachnie czy tylko świeci? (ostatnio trafiłam na wiele niewypałów :/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczka pachnie cudownie - serdecznie POLECAM :)

      Usuń