niedziela, 2 listopada 2014

RECENZJA - LIRENE - EMOLIENT - BALSAM LIPIDOWY!

Dobry Wieczór :*
Mamy 2 listopada - Dzień Zaduszny - w Starachowicach - Polska Złota Jesień...
Cisza,spokój - tak,jakby każdy na chwilę zapomniał o zgiełku dnia codziennego - tylko JA...
W ciągłym biegu - w pracy...Chciałabym choć na chwilę - znaleźć się na bezludnej wyspie - by móc nadzwyczajnie - odpocząć...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - EMOLIENT - BALSAM LIPIDOWY! 300 ml / ok.25,00 zł


Co to znaczy,że skóra jest sucha?

Uwarunkowania genetyczne,zmiany hormonalne,stres oraz szkodliwe działanie środowiska zewnętrznego zmniejszają zdolność zapobiegania utratom wody z organizmu,co powoduje :
- szorstkość i nadwrażliwość skóry
- zaczerwienienia
- łuszczenie oraz utracie ściągnięcia
- ogólny dyskomfort skóry

BALSAM LIPIDOWY - to innowacyjne połączenie emolientowych składników aktywnych :
- 15% stężenie natłuszczających i nawilżających emolientów zawartych w olejach : ryżowym i sojowym.
Oleje te są źródłem NNKT (Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe) omega 3,6 i 9,czyli związków lipidowych wchodzących w skład cementu międzykomórkowego skóry,chroniącego ją przed nadmierną utratą wody.Przywracają naturalną równowagę skóry oraz przyśpieszają jej regenerację.
- MASŁO KAKAOWE - zapobiega nadmiernemu wysuszaniu naskórka oraz zapewnia efekt gładkiej i aksamitnej skóry.
- OLEJ PARAFINOWY - który jest wyjątkowo bezpieczny dla suchej skóry,zmiękcza,natłuszcza i poprawia ochronną warstwę.


BALSAM LIPIDOWY - dzięki zawartości masła kakaowego,sprawia,że skóra staje się idealnie gładka i miękka w dotyku.Intensywnie natłuszcza i regeneruje,pozostawiając na skórze ochronny film.

RECENZJA :
Moja skóra potrzebuje na prawdę intensywnej pielęgnacji - jest sucha...
Dlatego po każdej kąpieli muszę ją dobrze natłuścić i nawilżyć...
BALSAM LIPIDOWY jest w tym wypadku niezwykłym ukojeniem.
Ma przyjemny zapach a jego delikatna,kremowa konsystencja i formuła sprawiają,że dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania - nie pozostawiając tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry.
Jest odżywiona,nawilżona,gładka i miękka w dotyku.
Prawdziwa przyjemność użytkowania - serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

W ostatnim czasie pojawiło się u mnie "odrobinę" NOWOŚCI :


- PEPCO - KUBEK! 6,99 zł
- AVON - WODA PERFUMOWANA + ŻEL POD PRYSZNIC "TODAY TOMORROW ALWAYS"!
55,00 zł
- AVON - DAZZLING MOMENTS - PEELING DO CIAŁA! 6,99 zł
- AVON - ANEW - CLINICAL - KREM POD OCZY! 16,00 zł
- AVON - SZAL! 13,00 zł
- AIR WICK - ŚWIECA! Upominek od Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :*
- INGLOT - CIEŃ DO POWIEK! GRATIS do GLAMOUR :)

To by było na tyle jeżeli chodzi o NOWOŚCI kosmetyczne :)
Już niebawem NOWOŚCI odzieżowe - POZDRAWIAM :*

18 komentarzy:

  1. Nie znam tego balsamu, nie mam suchej skóry, więc myślę, że tym bardziej by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się na moje suche łokcie i kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam i jeszcze nie używałam tego balsamu. ;)
    Może się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go,ale ze mną jest pewien problem,nie lubię się balsamować.Jeżeli już to stawiam na olejki,albo bogate masła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc pierwszy raz widzę ten balsam Lirene :)
    A i widzę, że muszę się wybrać do Pepco po jakiś nowy kubeczek :) Ostatnio stłukły mi się dwa w domu więc trzeba uzupełnić braki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowosci , ja teraz zrobiłam zamówienie w avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe nowosci ;) i ciekawy balsam :D nie mialam nigdy balsmau z lirene ;o w sumie nawte nigdy ich nie zarejestrowalam

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamu nie miałam:) Za to fajne nowości, lubię ten zapach Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne nowosci! :) kubek sliczny a co do balsamu nie maialm :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio używam z Lirene krem do twarzy, i chyba i ten balsam powinnam sobie sprawić, dobra marka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam tego balsamu. Chyba nawet nie widziałam go w sklepie. Chociaż wygląda dość niepozornie i mogłam go przeoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam ale wygląda bardzo ciekawie i grunt że działa .

    OdpowiedzUsuń
  13. też bym chciała tę wodę z avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. moja skóra akurat jest średnio wymagająca co do nawilżenia, wiec aż takich specyfików na szczęście nie potrzebuję nawet zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie zaczynam używać,jak po 2 dniu używania to uważam że jest dobry,a dodam że choruje na łuszczycę więc moja skóra jest nie sucha a mega sucha

    OdpowiedzUsuń