wtorek, 11 listopada 2014

RECENZJA - BLEND - A - MED - PRO - EXPERT - ALL IN ONE - PASTA DO ZĘBÓW! + NOWOŚCI!

Dzień Dobry :*
Co u Was Drogie Panie? :)
Ja od SOBOTY mam wolne w pracy - odpoczywam i spędzam czas z
Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ oraz ze swoim Najdroższym :*
Dodatkowo cieszę oczy i duszę piękną WIOSNĄ - która króluje tej JESIENI :):*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od portalu EVERYDAYME : http://www.everydayme.pl/ - ZAPRASZAM!

- BLEND - A - MED - PRO - EXPERT - ALL IN ONE - PASTA DO ZĘBÓW! 75 ml / ok.10,00 zł


KOMPLEKSOWA OCHRONA :

- próchnica
- problemy z dziąsłami
- płytka nazębna
- nadwrażliwość
- kamień nazębny
- przebarwienia
- nieświeży oddech
- erozja szkliwa

Przy regularnym szczotkowaniu pasta BLEND - A - MED - PRO - EXPERT - pomaga zapobiegać powstawaniu ubytków,kamienia nazębnego,nadwrażliwości,przebarwień,problemom z dziąsłami oraz odświeża oddech.


Pasta PRO - EXPERT wykorzystuje unikalną formułę z technologią STANNOUS COMPLEX.
Bezpieczna formuła do codziennego użytku.Wysoce skuteczna formuła o charakterystycznym smaku.


RECENZJA :
Drogie Panie - na początku zaznaczę,że jest,to pasta z FLUOREM.
Ma intensywny i za razem specyficzny zapach lecz nie zniechęca to do jej użytkowania.
Smak - tradycyjny - miętowy.Już niewielka ilość - daje gęstą pianę.Pasta dobrze oczyszcza Nasze zęby.
Daje również długotrwałe odświeżenie.Przy dłuższym użytkowaniu daje się zauważyć KOMPLEKSOWĄ OCHRONĘ zapewnianą przez producenta.Nie jest,to może widoczne w 100%,ale poprawa jest zauważalna.Moja ocena,to 4/6.

W ostatnim czasie w mojej szafie pojawiło się "kilka" NOWOŚCI :


- TESCO - F&F - KURTKA! ok.115,00 zł


- TESCO - F&F - BLUZKA! 34,50 zł


- SH - NN - BLUZKA! 11,00 zł

- DARY LOSU - od SIOSTRY :*






- TESCO - F&F - PIDŻAMA! 34,30 zł
- TEXTIL MARKET - CZAPKA! 10,00 zł
- BIEDRONKA - RAJSTOPY! 6,50 zł


UPOMINEK do Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :*

A u Was co NOWEGO? :):*

13 komentarzy:

  1. w F&F dawno nie byłam a widzę swietne ciuszki , muszę się wybrac ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj kupiłam tę pastę, mam nadzieję, że się sprawdzi. Wcześniej miałam inną pastę z tej serii i niestety bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  3. miaąłm tą pastę i całkiem, całkiem lubiłam. chociaż znam lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że znowu nowa "porcja" ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blend- med to moje u;ubione pasty do zębów ;) A Ty znowu buszowałaś po zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za cudny dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Również testuję tą pastę i w smaku nie jest za dobra, ale za to trochę wybieliła zęby

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tę pastę, uważam, że super czyści,a i smak mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię zakupy odzieżowe w Tesco - ubrania mają bardzo dobrą jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tej pasty, teraz u mnie Sensodyne.

    OdpowiedzUsuń