wtorek, 4 listopada 2014

RECENZJA - BAYER - PRIORIN EXTRA - ZDROWE I PIĘKNE WŁOSY - SUPLEMENT DIETY!

Witam :*
JESIEŃ coraz bardziej daje mi się we znaki...
Pomimo słonecznych dni - czuję się zmęczona i rozdrażniona...
Dużo pracuję - mam mało czasu dla siebie - dużo myślę,dużo płaczę - jestem jakaś taka - nie swoja...
Nie wiem czy tylko pora roku jest temu winna - może,to nie spełnione marzenia i pragnienia mnie przerastają...Jak sobie z tym poradzić - nie wiem...Póki co jest mnie mniej,niż więcej...


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od firmy BAYER :
http://www.priorin.pl/ - ZAPRASZAM!


- BAYER - PRIORIN EXTRA - ZDROWE I PIĘKNE WŁOSY - SUPLEMENT DIETY!
60 kapsułek miękkich / ok.125,00 zł


Co,to jest PRIORIN EXTRA?

To specjalnie stworzona unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny,która pozwala utrzymać zdrowe włosy.Formuła 3ACTIV+ z biotyną,to połączenie ekstraktu z prosa,L-cystyny i kwasu pantotenowego z biotyną.
PRIORIN EXTRA wspomaga utrzymanie zdrowych,pięknych włosów i może być stosowany w następujących przypadkach :
- długotrwałego narażenia na stres
- zmian hormonalnych w okresie ciąży i karmienia piersią
- zmian hormonalnych w okresie menopauzy
- zmian pór roku (wiosna i jesień)
- stosowania diet
- zmian o podłożu hormonalnym,np.łysienia androgenowego

Jak działa PRIORIN EXTRA?

Wzmacnia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych.
Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę w utrzymaniu zdrowia Twoich włosów.

Unikalna formuła 3ACTIV+ :
1.Stymuluje wzrost włosów.
2. Pomaga zapobiegać wypadaniu włosów.
3.Dodaje włosom blasku i objętości.

INFORMACJA DLA ALERGIKÓW : Zawiera GLUTEN i SOJĘ!


SKŁADNIKI :


Nośnik - olej z kiełków pszenicy,ekstrakt z prosa,substancja zagęszczająca - wosk pszczeli żółty,kwas pantotenowy,emulgator - lecytyna,L-cystyna,stabilizator - tlenek magnezu,biotyna,składniki otoczki : substancja żelująca - żelatyna,substancja utrzymująca wilgotność - glicerol,woda,barwniki (brązowy tlenek żelaza,czerwony tlenek żelaza,dwutlenek tytanu),wzmacniacz smaku - wanilia,barwnik - żółty tlenek żelaza,wzmacniacz smaku - 4 - metoksyacetofenon.

Jak stosować PRIORIN EXTRA?

Zaleca się przyjmowanie preparatu PRIORIN EXTRA o dowolnej porze w ciągu dnia,popijając szklanką wody.Porcja produktu zalecana do spożycia w ciągu dnia : 2 kapsułki dziennie.

RECENZJA :
Drogie Panie - suplement diety PRIORIN EXTRA przyjmuję już od trzech miesięcy (2 tabletki dziennie).
Od zawsze miałam/mam i podejrzewam,że będę miała problem z nadmiernym wypadaniem włosów...
Jednak kuracja od BAYER'a znacznie poprawiła ich kondycję.Włosy z miesiąca na miesiąc wypadają coraz mniej!Przed rozpoczęciem kuracji przy każdym myciu włosów w wannie zostawała ich garść - teraz są,to już tylko jednostki :) Żadnych skutków ubocznych nie zauważyłam - dlatego dla osób,które borykają się z podobnym kłopotem - serdecznie polecam! Moja ocena,to 5/6.

Korzystając z dnia wolnego w pracy...
Zasmucam się swoim smutnym - smutkiem...
Słucham muzyki,przeglądam czasopisma,szukam promocji...
Piję gorącą herbatę - taką,która parzy język i podniebienie,opycham się ciastem...
Jestem a jednak mnie nie ma...


Chwyć za rękę mnie,złap za rękę mą...Pójdziemy razem tam,gdzie chaos,choć na chwilę mnie nie obejmie...

18 komentarzy:

  1. Chyba taka pora roku.... Ja też nie mogę sobie znaleźć miejsca. Wszystko jest nie tak jak być powinno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie :) Tych tabletek nie miałam, skrzyp łykam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to na pewno ta pogoda... jest szaro smutno i ciemno bardzonwczesniej.. wiec nie lam sie tlyko do rpzodu wsyztsko bedzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie zdzialaly duzo, przez pierwszy miesiąc w ogóle lepiej nie było... Teraz kończę 3 miesiąc i nadal nic...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię takich tabletek do łykania , wole inne specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jakoś nic nie łykam... może powinnam, bo też mi włosy wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wierna swojemu vitapilowi.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam :<
    zapraszam na włoski obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię łykac jakichkolwiek niepotrzebnych tabletek więc podziękuję ;) ale fajnie, że u Ciebie sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że suplement działa :) Ja na szczęście nie mam problemów z wypadaniem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi żadne tego typu tabletki nie pomagają w walce z wypadającymi włosami, niestety...

    A co do pracy i Twojego zmęczenia - rozumiem Cię. Ostatnio siedzę po 9 h w pracy, więc jak wracam to jedyne o czym marzę to kąpiel i łóżko. A gdzie czas dla siebie, chłopaka czy przyjaciół? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też niestety tabletki nie pomaga na porot wlosow. Ostatnio zainwestowalam w Hair Medic. Czekam cierpliwie na efekty ;)

      Usuń
  12. Priorin rewelacyjnie wspomaga kondycję i zmniejsza ilość wypadajacych włosów. Właśnie zaczęłam 3 opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to coś dla mnie, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym gdzie żeby nie powiedzieć brzydko dosłownie się lenię :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ich jeszcze nie stosowałam, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w trakcie używania, ciekawe jakie efekty będą u mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę? Mnie się wydaje, że przez te 3 miesiące stosowania może trochę zmniejszyła się liczba wypadających włosów, ale na pewno nie na tyle, bym kupiła sobie sama kontynuację kuracji, bo jest bardzo droga.

    OdpowiedzUsuń