sobota, 29 listopada 2014

RECENZJA - AVON - TODAY TOMORROW ALWAYS - WODA PERFUMOWANA!

Dzień Dobry :*
Brrr,ale...ZIMNO! Pomimo iż za oknem SŁOŃCE,to chłód bardzo mi doskwiera...
Nie lubię ZIMY - nie lubię chłodu,nie lubię śniegu...
A Wy? :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który od marzenia - doczekał się spełnienia :)

- AVON - TODAY TOMORROW ALWAYS - WODA PERFUMOWANA! 50 ml / 55,00 zł


Poczuj dekadenckie,orientalne pokusy - zachwycające zmysłową,wyrafinowaną elegancją.


NUTY ZAPACHOWE :
- NUTA GŁOWY : mandarynka,morela,mirabelka
- NUTA SERCA : jaśmin,gardenia,orchidea
- NUTA BAZY : ambra,wanilia,czekolada,paczula

RECENZJA :
Czy KOBIETA może się zakochać w ZAPACHU?
Oczywiście,że TAK! Może,to być miłość od pierwszego wejrzenia,ale również bezgraniczna!
Taka jest moja miłość do TODAY TOMORROW ALWAYS :) Zapach ten jest niezwykle trwały,elegancki a za razem kobiecy...Uwielbiam jego wyjątkową woń,która dodaje mi pewności siebie.
Ta woda perfumowana jest bardzo wydajna a jedynym jej minusem jest niezbyt praktyczny flakonik...
Moja ocena,to 6/6.

Serdecznie POLECAM :)


16 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten zapach i bul ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj też nie lubię, zdecydowanie wolę słońce.
    Zapraszam na moje rozdanie, już ostatnie dni!!!!
    http://agnieszkatestuje.blogspot.com/2014/08/rozdanie-z-naturalne-kosmetyki-24.html

    OdpowiedzUsuń
  3. musi swietnie pachniec

    = http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak sie ma ten zapach w rzeczywistosci do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go takim zestawie co ty, bardzo go polubiłam zapach jest taki jak opisujesz taki elegancki. Super jest to, że długo się utrzymuję i zapach zwraca uwagę innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam swój ulubiony zapach który uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dawno temu miałam tą wodę. byłam konsultantką.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, ale jestem ciekawa tego zapaszku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Także nie lubię zimy :< ale dzięki Tobie wiem jakich perfum spróbuję przy najbliższym przypływie gotówki :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten zapach tylko z próbek. Śnieg lubię tylko wtedy kiedy siedzę w domku z gorącą czekoladą w kubku i oglądam go przez okno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uwielbiam zimę! :)

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam ten zapach,bo moja mama kiedyś używała:) bardzo ładny jest

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ten zapach jest za mocny :)

    OdpowiedzUsuń