wtorek, 14 października 2014

RECENZJA - SYLVECO - ODŻYWCZA POMADKA Z PEELINGIEM!

Dobry Wieczór :*
Jak Wam minął weekend Drogie Panie? :)
Mnie - bardzo szybko...W sobotę świętowaliśmy z Najdroższym Jego URODZINY,natomiast w niedzielę pracowałam...Obecnie jestem na etapie pracy po 10-12H - jesteśmy przed Wielkim Otwarciem,które będzie miało miejsce już jutro - dlatego proszę Was o trzymanie kciuków żeby wszystko się udało :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który podbił moje serce już od pierwszego użycia.
Już na wstępie napiszę Wam,że musicie go mieć! :)

- SYLVECO - ODŻYWCZA POMADKA Z PEELINGIEM! 4,6 g / 9,07 zł


- złuszcza naskórek
- wygładza
- nawilża i natłuszcza
- łagodzi podrażnienia
- chroni

Naturalna i hipoalergiczna POMADKA ODŻYWCZA Z PEELINGIEM,to skuteczna ochrona i pielęgnacja skóry ust przez cały rok.

Pomadka dzięki zawartemu BRĄZOWEMU CUKROWI TRZCINOWEMU - złuszcza martwy naskórek,wygładza skórę,a dzięki olejkowi z wiesiołka,woskowi pszczelemu i masłu roślinnemu - nawilża,natłuszcza i zapobiega wysychaniu i pękaniu.Zawartość betuliny powoduje,że działa łagodząco na podrażnienia i łagodzi objawy opryszczki.

Pomadka pomaga przywrócić zdrowy stan skóry ust i chroni przed czynnikami zewnętrznymi.


RECENZJA :
Długo czekałam na możliwość przetestowania tej POMADKI i wreszcie się doczekałam :)
Już od pierwszego użycia jestem nią zachwycona i nie żałuję,że znalazła się w moim posiadaniu.
POMADKA charakteryzuje się delikatnym,cynamonowym zapachem.Jej formuła oraz konsystencja jest na początku gładka,lecz już po kilku użyciach daje się zauważyć i wyczuć wyraźne drobinki cukru trzcinowego,który przy każdym użyciu peelinguje Nasze usta.Przy regularnym użytkowaniu usta stają się gładkie oraz miękkie.Nie przesuszają się,nie pękają i nie łuszczą.W takim wydaniu każda pomadka będzie na nich wyglądać niezwykle kusząco :) Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

Tuż po powrocie z pracy czekała na mnie przesyłka.
Zostałam AMBASADORKĄ w projekcie Blend - A - Med Pro - Expert Kompleksowa Ochrona :
http://www.everydayme.pl/ - ZAPRASZAM!



27 komentarzy:

  1. Ja wręcz muszę zaopatrzyć się kiedyś w tą pomadkę :) Zachęciłaś mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi wydała się pomadka taka niepozorna :) ale póki co mam peeling cukrowy :) a pastę uwielbiam moja ulubiona marka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałaby mi się taka pomadka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam ją już kilka razy w sklepie internetowym ale ciągle się wahałam, bo moje usta są mega wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pomadka to dla mnie konieczność, mam suchą skórę ust, często pojawiają się skórki, a dzięki niej usta są nawilżone i gładkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ta pomadka, lubię wszystkie kosmetyki Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nigdy nic z Sylveco :(

    OdpowiedzUsuń
  8. na ustach wolę delikatność i nawilżanie niż złuszczanie. Również zostałam zakwalifikowana do testowania blend-a-med

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz długo jest na liście do kupienia, ale mam zapas peelingow do ust : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz widzę któryś raz z kolei ten wynalazek:) chyba w końcu musze wypróbować:) powodzenia na otwarciu!
    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo taką pomadeczkę bym przetestowała;D

    OdpowiedzUsuń
  12. może jak skończę swoje wazelinki z flosleku to wypróbuję tą pomadkę. kosmetyki sylveco, które używałam dobrze się u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zostania ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tę pomadkę i również ją uwielbiam. Uważam, że doskonale spisuje się w swojej roli, a do tego wspaniale nawilża wypeelingowane usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)

    Drugie życie mojego bloga, nowy wygląd i recenzje zapraszam w wolnej chwili !♥

    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo jaa! Ale fajna pomadka! Muszę ją mieć. To już kolejny produkt od Sylveco, który chcę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sylveco jak zawsze daje radę, kilka ich kosmetyków bardzo mi spasowało
    całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od dawna marzy mi się ta pomadka peelingująca :) Muszę się wreszcie po nią wybrać do Mydlarni Wrocławskiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro tak zachwalasz tą pomadkę to muszę ją mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa pomadka, chętnie ją wypróbuję... wow, cała paczka małych past do zębów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz ją widzę :) Z Sylveco mam ochote wyprobowac krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń