sobota, 11 października 2014

RECENZJA - LIRENE - ŻEL POD PRYSZNIC - SZAMPAŃSKA TRUSKAWKA!

Dzień Dobry :*
WITAM Was serdecznie w tę słoneczną i ciepłą SOBOTĘ :)
Dzisiaj jest wyjątkowy dzień - mój Najdroższy ma URODZINY - czekam na Niego z niespodzianką - będziemy świętować :) A co u Was dobrego? :)


Tort wykonany przez moją Kochaną Mamę - dla ZIĘCIA :)


Prezenty oraz szampan - czekamy tylko na solenizanta :):*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - ŻEL POD PRYSZNIC - SZAMPAŃSKA TRUSKAWKA! 400 ml / ok.11,00 zł


ŻEL POD PRYSZNIC z wyciągiem z truskawki i ekstraktem jogurtowym!

ŻEL POD PRYSZNIC - SZAMPAŃSKA TRUSKAWKA doskonale oczyści i odświeży Twoje ciało,pozostawiając na skórze słodki aromat świeżych truskawek.
Wyciąg z truskawki głęboko nawilży i uelastyczni skórę.Ekstrakt z jogurtu bogaty w proteiny,witaminy oraz minerały,idealnie wygładzi i poprawi jej kondycję,dzięki czemu będzie pełna blasku i energii przez cały dzień.


Ciesz się energią szampańskiej truskawki pod prysznicem i poczuj dotyk lata na skórze.

RECENZJA :
Już jakiś czas temu dodawałam RECENZJE innych żeli pod prysznic od LIRENE.
Wszystkie - bez wyjątku się u mnie sprawdziły.Tak było i jest również tym razem.
Żel charakteryzuje się niezwykle realnym i przyjemnym truskawkowym zapachem,który tuż po kąpieli utrzymuje się na skórze.Już niewielka ilość w połączeniu z wodą daje gęstą,myjącą pianę.
Żel dobrze myje,odświeża oraz nawilża skórę.Nie uczulając jej i nie podrażniając.
Serdecznie polecam.Moja ocena,to 5/6.

Udanej SOBOTY Wam życzę :*

24 komentarze:

  1. Wygląda fajnie. W sumie czego można wymagać od takiego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mama zrobiła piękny tort i na pewno pyszny. Nie miałam jeszcze żadnego żelu lirene.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Solenizanta :)
    Torcik wygląda pysznie:)
    A jeśli chodzi o żel to zapach truskawkowy, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post zapraszam do mnie http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta :)
    Tez lubię żele z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten musi pachnieć pięknie. Ja uwielbiam żel z Lirene Nektar pomarańczowy. Coś wspaniałego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tort,wygląda pysznie :) Miałam żel tej marki,ale gruszkowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te żele Lirene :)
    Wszystkiego najlepszego dla Twojego Ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele pod prysznic Lirene są jednymi z najlepszych. Bardzo je lubię:) Cudowny tort!!! Narzeczony z pewnością się ucieszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały tort.
    Nie miałam tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki tort *-* a truskawkowy żel sama z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mama zdolniacha ! Podziwiam Ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co wybrałaś na prezent :)

      Usuń
  13. Ojjć chciałabym go powąchać :) Jeszcze nigdy nie miałam żelu z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla Twego Lubego! ;)

    A z marki Lirene miałam żel winogronowy i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tort wygląda przepysznie :)
    żelu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię żele z Lirene :)

    Piękny tort, na pewno był pyszny :)

    OdpowiedzUsuń