wtorek, 28 października 2014

RECENZJA - FULL MELLOW - FRESH MORNING - WOSK!

Drogie Panie...
WTOREK - od dzisiaj zaczynam pracę na nocną zmianę...
Przez trzy najbliższe noce będę pracowała - nie wiem,jak mój organizm przyjmie tę zmianę,ale myślę,że przyjaciółka KAWA mi pomoże :) A co u Was dobrego? Jak spędzacie to słoneczne popołudnie? :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy FULL MELLOW : http://www.full-mellow.pl/ - ZAPRASZAM!


- FULL MELLOW - FRESH MORNING - WOSK! 20g / 4,90zł


Wiosenny WOSK o uroczym niebieskim kolorze - wypełni Twój dom zapachem świeżych konwalii i wiosennego wiatru.


RECENZJA :
Sezon "GRZEWCZY" uważam za otwarty :)
WOSK od Full Mellow - przywrócił mi wspomnienia minionej WIOSNY oraz LATA - jest delikatny,świeży i co najważniejsze przyjemny :) W całym pokoju unosi się woń KONWALII.Otulona ciepłym kocem,z ulubioną książką w ręku i kubkiem gorącej herbaty przy boku - relaksuję się :)
Wosk można podzielić na kilka kawałków - dzięki czemu jest na prawdę wydajny i wystarcza na długi okres czasu.Serdecznie polecam!Moja ocena,to 6/6.

A jak Wy umilacie sobie JESIENNE dni oraz noce? :)

28 komentarzy:

  1. uwielbiam woski :) tego nie posiadam ale jak zapasy się skończą to wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach w domu,świece,woski palę wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie wyobrażam jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również jestem fanką wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę tę firmę, u mnie też ruszył sezon "grzewczy" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Konwalii zapach by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za kwiatowymi zapachami. Wolę owocowe, korzenne lub słodkie, kojarzące się z jedzeniem. Wosk ma uroczy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zapach konwalii,a wosk ma uroczy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego jeszcze nie palilam, ale jasno rózowy hello spring bodajże jest wspaniały!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam ten różowy ale zapach był bardzo delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach świec uwielbiam, więc palę je często u siebie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zapach konwalii, byłabym zachwycona :)
    Udanej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za kwiatowymi zapachami ale chętnie bym wypróbowała jakieś inne zapachy. U mnie sezon "grzewczy" jest przez cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja właśnie teraz, jak wieczory stały się takie długie uzupełniam świece i woski, tak żeby w domu zawsze coś dawało nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiaj mam nockę, a po niej - od razu ruszam w podróż do rodziny mojego narzeczonego... Nie wiem jak dam radę wytrzymać i pracę, i podróż ;O

    A co do wosków - sama wolę bardziej owocowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda ten wosk :) Ostatnio namiętnie palę wszelkie świeczki, woski itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jesienne zdecydowanie wole spedzac z moim Ukochanym :D wtedy wszystko ejst cudowne ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wytrwałości w pracy. Nie wiem czy dałabym rade pracować nocą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!! Have a nice day!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie wypoczywaj w dzień jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach fajny, lecz wiesz co zauważyłam że od wosków boli mnie głowa. Ubolewam nad tym strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie bym takiego wypaliła

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki zapach chętnie bym sama wywąchała :)

    OdpowiedzUsuń