poniedziałek, 6 października 2014

RECENZJA - FITOMED - ŻEL DO MYCIA CIAŁA + ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ!

Dzień Dobry :*
Dopadło i mnie - PRZEZIĘBIENIE!
Choć broniłam się przed nim rękami i nogami - nie udało mi się go powstrzymać.
Jak,to określił wczoraj mój Pan : "Zasmarkałaś mi się Misiu?" - TAK - "Zasmarkałam się"...



Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy FITOMED : http://www.fitomed.pl/ - ZAPRASZAM!


- FITOMED - ŻEL DO MYCIA CIAŁA - ZIOŁOWY! 200 ml / 9,50 zł


Doskonałe właściwości myjące zapewniają saponiny uzyskane z korzenia mydlnicy lekarskiej.
Podczas mycia żelem - wytwarza się łagodna,swoista dla mydlnicy piana.
Skóra nie traci swojego płaszcza lipidowego,nie wysusza się i nie podrażnia.W celu właściwego oczyszczania i pielęgnacji skóry żel zawiera wyciąg z lipy,rumianku,prawoślazu i owsa - bogaty w naturalne substancje osłaniające,nawilżające i łagodzące.Polecany dla skóry skłonnej do wysuszania i źle tolerującej mydła oraz detergenty.


Doskonałe właściwości myjące zapewniają saponiny uzyskane z korzenia mydlnicy lekarskiej.
Żel delikatnie myje i nie powoduje podrażnień,które mogą występować przy stosowaniu mydeł.
Lekko kwaśny odczyn żelu nie narusza powłoki ochronnej,lecz ją stabilizuje.
Złożony wyciąg ziołowy z szałwii,prawoślazu,echinacei,babki lancetowatej ma działanie oczyszczające i osłaniające.Zapewnia,to lepszą ochronę przed bakteriami,zapobiega stanom zapalnym oraz ich nawrotom.

RECENZJA :
FITOMED - jest jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych.
Dlaczego? Mają wysokiej jakości produkty,które idealnie wpasowują się w potrzeby mojej skłonnej do alergii skóry.Testowane przeze mnie kosmetyki mają delikatny ziołowy zapach,który podczas użytkowania uspokaja i wycisza zmysły.W obu przypadkach formuła oraz konsystencja jest dosyć gęsta - jak dla mnie idealna.W połączeniu z wodą kosmetyki tworzą myjącą pianę.ŻEL DO MYCIA CIAŁA dokładnie oczyszcza skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń,pozostawiając ją czystą,świeżą i pachnącą.
ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ oczyszcza,odświeża oraz chroni okolice intymne.
Daje uczucie stabilizacji - nie uczula i nie podrażnia.Przy regularnym użytkowaniu tych kosmetyków daje się zauważyć poprawę stanu skóry,która jest nawilżona oraz odżywiona.Natomiast pH okolic intymnych jest na tyle unormowane,że wszelkiego rodzaju infekcje odeszły w zapomnienie.Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

W PIĄTEK - udało mi się spotkać z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)


W oczekiwaniu na autobus - napawałam się pięknem Polskiej Złotej Jesieni :)


Gonia,jak - to Gonia :*
Poczęstowała mnie obiadem "po prawej stronie moje zamówienie z http://www.ekobieca.pl/" :)


Upiekła pyszne ciasto i zrobiła ulubioną kawę :*


Specjalnie do zdjęć "Kochana Matka Polka" zrobiła makijaż :*


Pozwoliła cioci pobawić się z Maluszkiem :*


Sama również Maluszka wybawiła :*

Gonia - DZIĘKUJĘ :)

A w NIEDZIELĘ - razem z Najdroższym wybraliśmy się do Wąchocka :)


To był fantastyczny WEEKEND :*


25 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty Fitomedu,szczególnie żel do twarzy i peeling K+K :) Zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  2. I jedne, i drugi żel lubię :)

    Pięknie Kobietki wyglądacie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. smark smark smark, wszyscy ostatnio smarkają :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wszyscy teraz chorują... Kuruj się zatem :)
    Nie miałam jeszcze osobistej styczności z kosmetykami tej marki, ale liczne, pozytywne recenzje na blogach sprawiają, że chętnie bym jakieś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu nie mam jeszcze żasnego produktu tej marki. Mnie złapały zatoki :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz pogoda rzeczywiście może być zdradliwa :/
    fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co widze to fitomed ma same dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie już na szczęście przeziębienie minęło. Zdrowia życzę ;) a tych produktów jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej:) Wyjazdy z Ukochanym Ci służą- emanuje od Was szczęście ;) Sama też z chęcią wskoczyłabym chwilę do łóżka bo czuję, że coś mnie bierze, ale mam ręce pełne roboty w związku z sobotnią życiową zmianą ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście" zasmarkanie" mam juz za soba. Piękna z Was para ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z fitomedu nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku ale wiele dobrego słyszałam na ich temat.
    Niestety i mnie dopadło przeziębienie, łączę się "w bólu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam , takie ciacho to ja uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby to przeziębienie szybko Cię opuściło!

    Z marki Fitomed miałam chwilowo tylko dwa produkty. Jednak chwilowo ich żel do mycia twarzy zniechęcił mnie do zakupu innych ich kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo dobrego dochodzi do mnie o tej marce, a dalej nie mam niczego w swoich kosmetykowych zbiorach i zupełnie nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z fitomed jeszcze chyba nic nie miałam.
    Ja też się przeziębiłam :( wracaj do zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybkiego powrotu do zdrówka , narobiłaś mi ochoty na ciasto !! :P . A produktu nie znam :) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście swoje jesienne przeziębienie już mam za sobą. Co do żelu do higieny intymnej to teraz akurat używam kosmetyku z innej firmy, a tego z Fitomedu jeszcze nie znałam. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również jesienne przeziębienie mam za sobą :)
    Tobie natomiast życzę dużo zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka! :)
    A co do Fitomedu to jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwa żele znam i lubię. Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń