poniedziałek, 27 października 2014

RECENZJA - COLORIS - LAURA CONTI - NAIL CARE - ODŻYWCZA MASKA DO DŁONI I PAZNOKCI & FOOT CARE - REGENERUJĄCA I PIELĘGNUJĄCA MASKA DO STÓP!

Witam :*
Wiem,wiem,wiem...
Minęło już trochę czasu od napisania przeze mnie ostatniego posta - wybaczcie...
Praca,praca,praca a do tego wszystkiego zmiana operatora usług internetowych sprawiły,że moja łączność ze światem internetowym się ograniczyła,ale...wróciłam :) Mam nadzieję,że na mnie czekałyście :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy COLORIS : http://www.coloris.biz/ - ZAPRASZAM!


- COLORIS - LAURA CONTI - NAIL CARE - ODŻYWCZA MASKA DO DŁONI I PAZNOKCI!
50 ml / ok.10,00 zł


Intensywnie regenerująca i odmładzająca maska do dłoni i paznokci do stosowania na noc.
Podczas snu następuje regeneracja całego organizmu,a w szczególności skóry - aktywne substancje są lepiej wchłaniane przywracając zniszczonej i wysuszonej skórze jej naturalne piękno.
Kompozycja skoncentrowanych składników przywraca skórze sprężystość,likwiduje oznaki wiotczenia
(dodatek olejku ze słodkich migdałów,kolagenu z elastyną),widocznie rozjaśnia plamy i przebarwienia (witamina C).Niweluje uczucie szorstkości,łagodzi podrażnienia (Prowitamina B5 - Panthenol,witamina E).
Zabezpiecza przed wysuszeniem i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Maseczka działa również wzmacniająco na paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.Dłonie odzyskują aksamitną miękkość,gładkość i elastyczność.


- COLORIS - LAURA CONTI - FOOT CARE - REGENERUJĄCA I PIELĘGNUJĄCA MASKA DO STÓP! 50 ml / ok.10,00 zł


Maska do pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry stóp.Intensywnie odżywia,zmiękcza,oczyszcza,działa profilaktycznie przeciwzapalnie i przeciwgrzybicznie,odświeża.
D-panthenol łagodzi i koi podrażnienia.Regularne stosowanie maski zapobiega pękaniu skóry pięt.
Zawarte w preparacie olejki lawendowy oraz z drzewa herbacianego przyjemnie odświeżają,relaksują i chłodzą zmęczone stopy.Maseczka regularnie stosowana ma walory antyseptyczne : zmniejsza potliwość stów,zapobiega powstawaniu przykrego zapachu oraz infekcjom grzybiczym skóry.
Widocznie wygładza,zmiękcza i uelastycznia skórę.Niweluje suchość i szorstkość naskórka.
Skóra stóp staje się satynowo gładka i miękka.Polecana również do pielęgnacji szorstkiej skóry kolan i łokci.


RECENZJA :
Okres JESIENNO - ZIMOWY jest dla moich UST,DŁONI oraz STÓP przełomowy...
Pierzchną,przesuszają się i pękają...Potrzebują intensywnej i przede wszystkim skutecznej kuracji.
LAURA CONTI zaskoczyła mnie swoją niezawodnością!Zaczynając od ODŻYWCZEJ MASKI DO RĄK I PAZNOKCI muszę wspomnieć o jej delikatnym a za razem przyjemnym zapachu,który pozostaje na Naszych dłoniach przez dłuższy czas.Kosmetyk ma lekką,kremową konsystencję - dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania,nie pozostawiając na dłoniach tłustego filmu.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji dłoni.Skóra jest zregenerowana,odżywiona,nawilżona - nie przesusza się i nie pęka!REGENERUJĄCA I PIELĘGNUJĄCA MASKA DO STÓP charakteryzuje się intensywnym lawendowym zapachem.Podobnie,jak jej odpowiednik do DŁONI - ma lekką,kremową konsystencję - dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania,nie pozostawiając na stopach tłustego filmu.Daje delikatne uczucie chłodu,który odświeża i odpręża stopy.Produkt zgodnie z obietnicą producenta ma działanie antyseptyczne.Wygładza,zmiękcza i uelastycznia - sprawia,że skóra na piętach nie pęka mi,tak często,jak do tej pory.Generalnie jestem zadowolona z działania obu produktów i serdecznie Wam je polecam :) Moja ocena,to 5/6

A jak Wy dbacie o swoje dłonie oraz stopy w okresie JESIENNO - ZIMOWYM?


22 komentarze:

  1. lubię takie produkty!

    ____________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją ale się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczyni :)! A tak poza tym mam ten sam problem co ty jesienią/zimą: spierzchnięte usta, popękane dłonie i szorstkie stopy i nadal nie znalazłam idealnego rozwiązania na te problemy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej marki, a zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, ze regeneracja pełną parą.
    Dłonie, stopy, potem pewnie jakaś maska na włosy... Super!
    A pani Angelice gratulejszyn!

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ,brawo ;)
    taka maska na ręce byłaby teraz dla mnie ukojeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu mam ochotę wypróbować maseczkę do stóp. Właśnie zaczęłam ich zimową regenerację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skóra jesienią i zimą też bardzo się przesusza. Wymagająca zwłaszcza na dłoniach i na stopach. Także taki zestaw by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również chętnie wypróbuję maskę do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie zmieniam swoich rytuałów, po prostu krem dobrej jakości u mnie musi byc zawsze : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej! Niezmiernie mi miło! Bardzo się cieszę! Super, dziękuję. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tę maseczkę do dłoni muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również używałam tego balsamu i również jestem bardzo zadowolona z działania ;)

    OdpowiedzUsuń