poniedziałek, 15 września 2014

RECENZJA - ZESTAW KNORR!

Hello :*
PONIEDZIAŁEK - jak Wam minął weekend?
Ja spędziłam go razem z moim Najdroższym :*
Pomimo iż w ostatnim czasie mam dużo nostalgicznych przemyśleń napawam się słońcem i głęboko oddycham ciepłym wrześniowym powietrzem...A Wy - jak spędzacie te ostatnie LETNIE dni? :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od portalu URODA I ZDROWIE : http://urodaizdrowie.pl/ oraz firmy KNORR : http://www.knorr.pl/ -
ZAPRASZAM :)



- KNORR - ROSÓŁ Z KURY - KOSTKI ROSOŁOWE! 
12 szt. / ok.4,00 zł
- BERTOLLI - EXTRA VERGINE - OLIWA Z OLIWEK!  
250 ml / ok.9,00 zł


Przygotuj soczystego i aromatycznego kurczaka z kostką rosołową KNORR!


Wymieszaj dwie stołowe łyżki oliwy z oliwek z kostką rosołową KNORR.


Tak przygotowaną pastą natrzyj kurczaka.


Usmaż kurczaka na patelni.


SMACZNEGO :)

Przyszła pora na drugie zadanie AMBASADORKI SMAKU LATA :


Spokojnego WIECZORU Wam życzę :*




14 komentarzy:

  1. Kurczak wygląda bardzo apetycznie:)
    Jaka śliczna ta dziewczyna jak malina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno u Ciebie nie byłam, bardzo ładny nowy nagłówek :) :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam tego kurczaka, bardzo mi smakował:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna nie stosuje kostek rosołowych do potraw, same zioła mi starczają .

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam już tego typu kurczaka nacieranego i jest smaczny:):) idealnie smakuje z sosem czosnkowym mmm pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kurczaka w tej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz jestem na diecie.. taki kurczaczek odpada :(

    malutka na ostatnim zdjęciu ŚLICZNA!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie muszę się przestawić, że smażonego na pieczonego kurczaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale robisz mi smaka na kurczaka :D

    OdpowiedzUsuń