wtorek, 30 września 2014

RECENZJA - SKLEP KALINA - GLINKI! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
WTOREK - dzisiaj mam wolne w pracy - co robię?
Po słodkim śniadaniu składającym się z ciasta drożdżowego oraz kakao z piankami - wzięłam się za generalne porządki...Za oknem przyjemny JESIENNY dzień - psychicznie odpoczywam :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy ze SKLEPEM KALINA : http://kalina-sklep.pl/kalina/SKLEP14/ - ZAPRASZAM!


- GLINKA ASNAPSKA - PIELĘGNACJA TWARZY,CIAŁA I WŁOSÓW!
100 g / 9,00 zł


GLINKA ASNAPSKA należy do rodzaju przybrzeżnych glinek i charakteryzuje się wysoką zawartością minerałów.

Jako maseczka do twarzy - pomaga oczyścić i dotlenić skórę.

Dzięki wysokiej zawartości minerałów GLINKA ASNAPSKA nasyca skórę niezbędnymi mikroelementami,stymuluje produkcję kolagenu,który nadaje skórze elastyczność.

GLINKA ma właściwości delikatnie złuszczające,skutecznie redukuje drobne zmarszczki,ujędrnia i poprawia koloryt skóry.

- GLINKA WAŁDAJSKA - ODMŁADZAJĄCA,PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA!
100 g / 7,20 zł


GLINKA WAŁDAJSKA wydobywana jest na ekologicznie czystym terenie Rosji.

GLINKA ma właściwości lecznicze i jest szeroko stosowana we współczesnej kosmetologii.

Dzięki dużej zawartości minerałów i substancji bioaktywnych pochodzenia naturalnego,maseczka na bazie BŁĘKITNEJ GLINKI WAŁADYJSKIEJ skutecznie redukuje zmarszczki,odmładza i doskonale oczyszcza skórę.

GLINKA WAŁADYJSKA nasyca komórki skóry w niezbędne substancje i związki naturalne,odżywia i pobudza procesy regeneracyjne skóry.

GLINKA nadaje skórze jędrność,elastyczność,zdrowy wygląd.

- GLINKA Z MORZA MARTWEGO - PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA!
100 g / 7,20 zł


CZARNA GLINKA,to drugi poza solą skarb Morza Martwego.
Składniki CZARNEJ GLINKI są bardzo cenne dla skóry.

Unikatowy kompleks minerałów CZARNEJ GLINKI ma właściwości antyseptyczne,oczyszczające,przeciwzapalne i regenerujące.

Glinka doskonale leczy trądzik!

Substancje mineralne zawarte w CZARNEJ GLINCE regulują procesy przemiany materii w skórze,nawilżają,wzmacniają błony komórkowe,chronią skórę przed utratą wilgoci i szkodliwym wpływem środowiska.

GLINKA głęboko oczyszcza,odblokowuje zanieczyszczone i zatkane pory.

- GLINKA KAMBRYJSKA - PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA!
100 g / 9,00 zł


GLINKA KAMBRYJSKA,to najstarsza na świecie glinka,stworzona przez naturę 500 - 600 milionów lat temu.

Zawiera wszystkie mikroelementy,których potrzebujemy,a mianowicie : krzem,fosfor,żelazo,wapń,magnez,potas,srebro,mangan,cynk,aluminium,miedź,kobalt,molibden itp.

GLINKA KAMBRYJSKA,to doskonały środek kosmetyczny.
Ma właściwości oczyszczające,przeciwzapalne i dezynfekujące.

Glinka stymuluje krążenie krwi i przyśpiesza procesy przemiany materii w skórze.

Maseczka na bazie GLINKI KAMBRYJSKIEJ doskonale oczyszcza skórę,reguluje metabolizm,sprzyja regeneracji naskórka,zwęża pory.

Posiada wzmacniające działanie,poprawia kontur twarzy,redukuje zmarszczki i odmładza skórę.

RECENZJA :
Jestem ogromną fanką wszelkiego rodzaju peelingów,maseczek oraz glinek do twarzy - dlatego informacja o możliwości przetestowania powyższych produktów bardzo mnie ucieszyła.
W pierwszej kolejności chcę podkreślić łatwość ich wykonania - wystarczy połączyć glinkę z wodą w stosunku 1:1 do uzyskania gładkiej pasty.Glinki dobrze się rozprowadzają i utrzymują na twarzy.
Każda z nich na swój sposób mile mnie zaskoczyła.Przy mojej tłustej oraz skłonnej do trądziku cerze przy przetestowaniu wszystkich czterech glinek zauważyłam poprawę stanu cery - stała się ona oczyszczona - drobne niedoskonałości zniknęły,jest bardziej odżywiona i gładka,wygląda na zdrowszą i promienną.
Jeżeli miałabym wybrać swoją ulubioną - byłaby,to GLINKA Z MORZA MARTWEGO.
To ona podbiła moje serce i sprawiła,że stan mojej cery znacznie się poprawił.
Na pewno wrócę do jej użytkowania w przyszłości.Glinki nie podrażniają i nie uczulają.
Serdecznie polecam - są,to produkty warte uwagi :)
Moja ocena,to 5/6.

A Wy używacie GLINEK?
Jakie są Wasze ulubione?

Tymczasem przedstawiam Wam moje NOWOŚCI :


- Wymarzony TABLET wraz z pokrowcem :)


- BIEDRONKA - TIMOTEI - SZAMPON! 9,99 zł
- NATURA - ZIAJA - PEELING DO CIAŁA! 8,99 zł
- NATURA - GARNIER - ANTYPRESPIRANT W KREMIE! 12,99 zł


- TARG - SWETER! 25,00 zł


- Upominek od Najdroższego :*

To by było na tyle - DOBRANOC :)



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Glinki :) niech Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna bielizna:)
    szampon z biedronki za 9,99 tez kupiłam , oplaca się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wypróbowała bym, którąś z tych glinek: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kakao z piankami? Zapewne mój luby by to pokochał ;)

    A glinki to i ja lubię - jako maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna musze wypróbować bo nie miałam a mnie wszystko co nie miałam kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie testuję glinki i coraz bardziej mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Facet, który wybiera bieliznę kobiecie to skarb ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Ty zawsze nałapiesz same świetne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie glinki, ale mojej skórze najlepiej służy zielona, no i biała też, tej z morza martwego jeszcze nie stosowałam ;)
    Zakupy fajne poczyniłaś, sweter fantastyczny, a Garnierowy antyperspirant w kremie muszę wypróbować :)
    Twój Luby Cię rozpieszcza - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam glinkę a najlepsza jest czarna ;)

    OdpowiedzUsuń