poniedziałek, 1 września 2014

RECENZJA - FULL MELLOW - RASPBERRY KISS - PEELING DO UST!

Dzień Dobry!
PONIEDZIAŁEK - można powiedzieć,że jest to nie tylko 1 dzień SZKOŁY,ale również 1 dzień mojej nowej pracy,gdyż od dzisiaj pracuję w TESCO na stanowisku ASYSTENT DO SPRAW STANDARDÓW SKLEPOWYCH - trzymajcie proszę za mnie kciuki - żebym była silna i co najważniejsze żebym sobie poradziła...Przede mną intensywny okres - przepełniony szkoleniami...
Póki co - ciężko to znoszę...Ale kto powiedział,że początki są łatwe...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy FULL MELLOW : http://www.full-mellow.pl/ - ZAPRASZAM!


FULL MELLOW - RASPBERRY KISS - PEELING DO UST! 30 g / 25,00 zł


Chyba każdy z Nas lubi słodkie maliny...Peeling RASPBERRY KISS zawiera naturalne maliny,które w połączeniu z cukrem delikatnie wygładzają Twoje usta,a olejek jojoba sprawia,że staną się miękkie i nawilżone.RASPBERRY KISS ma słodki smak.Nadmiar produktu możesz po prostu zlizać.


RECENZJA :
Mniam,mniam,mniam :) Czy aby na pewno ten peeling jest tylko i wyłącznie kosmetykiem? :p
Pachnie wprost wybornie a smakuje niczym guma balonowa :) Jego piaskowa konsystencja oraz formuła sprawiają,że aplikacja jest nie lada wyzwaniem,ale dla chcącego nic trudnego.Tuż po aplikacji - dobrze się rozprowadza - delikatnie peelingując Nasze usta,pozostawiając je gładkie i miękkie.
Nadmiar kosmetyku zjadam za każdym razem :p
Jest,to produkt godzien polecenia :) Moja ocena,to 6/6.

A Wy - używacie peelingu do ust?
Macie swój ulubiony?

Kilka dni temu otrzymałam do przetestowania cztery glinki od firmy KALINA - SKLEP :
http://kalina-sklep.pl/kalina/SKLEP14/


Tymczasem przedstawiam Wam kilka zdjęć z sobotniego WESELA :)




DOBRANOC :*



20 komentarzy:

  1. ja stosuje do ust ten sam peeling co do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kiecka ...peeling też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling widzę pierwszy raz i zaciekawił mnie. I przede wszystkim powodzenia w nowej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maliny uwielbiam i peelingi do ust też.... Myślę, ze to idealne połączenie:)
    Dasz radę w nowej pracy, będzie tylko lepiej:) Trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to nie jest peeling rasberry kiss :) to jest peeling tak jak piszę candy floss : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam peeling do ust od sylveco i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za owocne pierwsze dni w pracy :) Peeling brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, ale smakowitości u Ciebie Szkatułeczko :)
    Para z Was piękna, ty wyglądasz jak księżniczka - sukienka - boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentujecie razem :)))!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka :) a ten peeling chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na weselu wyglądałaś świetnie, piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę ten peeling w ogóle kosmetyki Full Mellow mnie kuszą bardzo ostatnio :) Powodzenia w pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądałaś na weselu ;) obserwuję ;p

    http://agnieszka-gajewska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. OJ kosmetyki z Full Mellow są fenomenalne!!!

    A gdzie Twój Luby tam rączkę trzyma aaaa :D Piekna z Was para :*

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie robić sobie naturalne peelingi do ust. np z kawy lub szczoteczką do zębów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze żadnego peelingu do ust, dlatego z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten peeling jest świetny :) śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  18. A złapałaś welon? :D
    Ja złapałam - było to moje drugie wesele, na którym byłam (w życiu, jedno było wcześniej ale miałam pół roczku) i na obu złapałam.
    A mojemu P. mucha przeleciała koło nosa i na tamten czas posiadłam innego pana młodego :) :D

    OdpowiedzUsuń