czwartek, 18 września 2014

RECENZJA - ESSENCE - ALL ABOUT MATT - BIBUŁKI MATUJĄCE! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Już jutro o godz.14:15 - ogłaszam początek WEEKENDU :)
Tym bardziej się cieszę,gdyż SOBOTĘ oraz NIEDZIELĘ mam wolną :p
Jeszcze nie wiem,jak spędzę ten czas,ale na pewno spędzę go z Najdroższym :*
A Wy - jakie macie plany na WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który pomaga mi w walce z nadmiernie przetłuszczającą się cerą...

ESSENCE - ALL ABOUT MATT - BIBUŁKI MATUJĄCE! 50 szt. / ok.9,00 zł


Specjalne BIBUŁKI MATUJĄCE pochłaniają nadmiar sebum i uwalniają skórę od błyszczenia - dzięki nim staje się matowa i piękna w kilka sekund.Bibułki mają różowy kolor a biało - czerwone opakowanie z praktycznym systemem wyjmowania pojedynczych bibułek pozwala działać błyskawicznie - gdziekolwiek jesteś!

RECENZJA :
Z BIBUŁKAMI MATUJĄCYMI miałam i mam styczność pierwszy raz.
Jestem bardzo mile zaskoczona,że zawartość tak małego pudełka potrafi sprostać potrzebom mojej nadmiernie przetłuszczającej się cery.Będąc poza domem nie zawsze mam pod ręką puder w kamieniu by poprawić swój makijaż a właściwie zmatowić swoją cerę i tu z pomocą przychodzą BIBUŁKI MATUJĄCE.Opakowanie jest małe,lekkie i posiada praktyczny podajnik,który ułatwia ich wyciąganie.
Same bibułki są dosyć małe i cienkie - dobrze ściągają nadmiar sebum z twarzy,pozostawiając ją znacznie zmatowioną.Osobiście jestem bardzo zadowolona z ich działania :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy używacie BIBUŁEK MATUJĄCYCH?
Jakie są Wasze ulubione?

Nowości,nowości,nowości :)


- SH - H&M - PŁASZCZ! 15,00 zł


- NOWOŚCI prasowe :)



- BY ILO : http://www.byilo.pl/ - BRANSOLETKA! 46,00 zł


- IKKA STARACHOWICE - CURVER - KOSZYK! 12,00 zł
- BALEA - UPOMINEK OD CIOCI :*

Spokojnego WEEKENDU Wam życzę :*:*:*


29 komentarzy:

  1. Mój mąż kupił dla mnie taką bransoletkę na rocznicę z grawerem naszej pierwszej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa takie koszyki :) Świetna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wypróbuję te bibułki, kiedyś miałam, ale innej firmy, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam bibułek, póki co nie mam takiego problemu ze świecącą buzią :) Wydzielane sebum zmniejszyło się u mnie po stosowaniu tołpy dermo face sebio więc śmiało Tobie polecam :)
    jakiś czas temu nawet dodałam recenzję tego produktu :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa zapomniałam dodać, że koszyk jest piękny :D uwielbiam takie rzeczy <3 a prezentem od cioci także bym nie pogardziła :D

      Usuń
  5. Ale ich dużo ! Ja nie używam takich produktów, ale ostatnio czuję wyraźną potrzebę, by zacząć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze tych bibułek , ładny plaszczyk dorwałas:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk świetny, a bibułek nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dopiero od poludnia w sobote weekend ;p
    o własnie zastanawialam sie nad tyymi bibulkami;p dzieki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bransoletka! :)
    i te bibułki są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam bibułki wibo ale jeszcze ich nie używałam, leżą zapomniane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że urok koszyczka z Ikka również Cię zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwierciadło i ja mam zamiar kuopić ;) A takiej cioci zazdroszczę ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bibułek z essence nie miałam ale używam z innej firmy i spisują się równie świetnie. Według mnie twarz wygląda zdrowiej niż po nałozeniu kolejnej warstwy pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze bibułek matujących i ciągle przymierzam się do ich kupna-chyba faktycznie zakupię te co polecasz :)
    fajne zakupy-płaszczyk cudny i za jaką cenę!
    z Balea mam chyba to samo mydło w płynie,ale jeszcze nie używałam-czeka na swoją kolejkę :)
    weekend spędzę z rodzinką,mój facet wyjechał i wróci w niedzielę... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się wybrać do tego sklepu :) a bibułek aż sama ciekawa jestem coś mi się zdaję,że zamówienie w minti się szykuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie takie bibułki tylko na lato :) wiec będę je mogła przetestować dopiero za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy okazji spróbować kosmetyków z Balea i troche nad tym ubolewam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dotąd używałam bibułek z Marion, tych nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kalendarz :) ciekawa jestem tych bibułek

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie kuszą takie bibułki, ale chyba nie jestem do nich przekonana aczkolwiek wiem że jeśli nie spróbuję to nie będę wiedziała jak zachowają się na moje twarzy :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bibułek nie używam, ale planuję zakup, bo moja skóra ostatnio coś za bardzo się świeci. Co do kosmetyków Balea to je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń