sobota, 6 września 2014

RECENZJA - EQUILIBRA - ALOESOWY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ! + NOWOŚCI!

Dzień Dobry :):*
WEEKEND - co u Was Drogie Panie?
Ja na 2 dni wróciłam do DOMU - obecnie stacjonuję w Lublinie i przyuczam się na nowe stanowisko pracy.
Jest ciężko - są wzloty i upadki,ale mimo wszystko - daję z siebie wszystko.
Mam nadzieję,że przyniesie,to stosowne efekty :):*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


EQUILIBRA - ALOESOWY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ! 200 ml / ok. 20,00 zł


ALOESOWY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ,to łagodny preparat do mycia miejsc intymnych.
Zawarte w żelu substancje aktywne pochodzenia roślinnego delikatnie oczyszczają skórę nie powodując podrażnień.Kwas mlekowy zapewnia odpowiedni poziom pH miejsc intymnych (pH 4,7).
Nagietek zapewnia kojące działanie żelu.Aloes zapewnia długotrwałe uczucie czystości - pomaga utrzymać naturalną równowagę okolic intymnych,wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry.


Nie zawiera SLES i SLS.
Nie zawiera parabenów.
Nie zawiera alergenów.
Delikatnie perfumowany.

RECENZJA :
Higiena miejsc intymnych jest niezwykle ważna - to również od niej zależy Nasze zdrowie,ale i komfort intymny.Żel od EQUILIBRY - pomaga Nam w utrzymaniu prawidłowego pH - dając jednocześnie uczucie czystości oraz długotrwałej świeżości.Delikatny,przyjemny zapach - zachęca do użycia.Już niewielka ilość w połączeniu z wodą - daje gęstą myjącą pianę.Nie uczula i nie podrażnia.Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy macie swój ulubiony żel do higieny intymnej?

Wczoraj otrzymałam paczkę AMBASADORKI SMAKU LATA :)



Przez 5 tygodni czekać na mnie będą ZADANIA do wykonania :)

Oto pierwsze z nich :


Do zobaczenia za tydzień :*

29 komentarzy:

  1. ale genialne ;D liptonowe wyzwania :3 ;)) widze ze equilibra ma wsyztsko aloesowe ;D ale bardzo lubie ich kosmetyli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zostania ambasadorką , świetna sprawa ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam ten żel :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do higieny intymnej najbardziej lubię piankę z Green Pharmacy, szczególnie tą z lawendą jak dla mnie świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paczka;))
    http://dreeeaameeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać jeszcze tego żelu, ale fajnie, że tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt mi nie znany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam.
    Bardzo fajna paczka ambasadorka :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Equilibra do mnie mówi cały czas kup mnie, więc mam ochotę wypróbować wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czeka Cię pewnie świetna zabawa z Liptonem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna paczuszka Liptona Mi się niestety nie udało zakwalifikować

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zostania ambasadorką :))

    OdpowiedzUsuń
  13. przydał by się, widzę że Ph ma super więc na pewno działa łagodząco

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz używam Green Pharmacy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą mnie kosmetyki z tej firmy i na pewno będę musiała się wreszcie na cos skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę na produkty tej marki,wydaje mi się,że polubiłabym się z nimi.Zostaje na dłużej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat tego nie znam. A bardzo lubię kosmetyki equilibra.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna paczka od Liptona!!!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne opakowanie tego żelu ;) a paczuszka ambasadorska jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten żel, kompletnie nie znam marki, ale muszę to zmienić, bo wiele dobrego czytałam o ich produktach :)
    Gratuluję Ambasadorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Equlibra jeszcze nie stosowałam żadnego kosmetyku ale wiele dobrego o nich czytałam.

    Gratuluję ambasadorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję ambasadrostwa i miłych testów :)


    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam produkty z aloesem, dotąd stosowałam tylko takie do włosów, ale żel do higieny intymnej z aloesem brzmi również ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kosmetyki equilibra. SPisują się fantastycznie.
    Tego żeli nie znam jeszcze, ale z pewnością to zmienię.

    OdpowiedzUsuń