poniedziałek, 22 września 2014

RECENZJA - CRYSTAL CITY - RÓŻA 3D - KWIAT MIŁOŚCI - ŚREDNIA STATUETKA!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - w Starachowicach zimny i do południa deszczowy...
Pani Jesień - Nas nie oszczędza - nie idzie a biegnie w Naszą stronę.
Pogoda jest do niczego a i samopoczucie się zmienia...
Kupiłam RUTINOSCORBIN i będę zapobiegała przeziębieniu,które "wisi" w powietrzu.
Do tego gorąca herbata z cytryną i ciepły koc...Jestem przygotowana!
Co u Was dobrego Drogie Panie - jak Wasze przygotowania do JESIENI?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy CRYSTAL CITY : http://www.crystalcity.pl/ - ZAPRASZAM!
 
CRYSTAL CITY - RÓŻA 3D - KWIAT MIŁOŚCI - ŚREDNIA STATUETKA!
8 x 5 x 5 cm / 86,00 zł


Kochasz?
Lubisz?
Szanujesz?

Co w takim razie Jej / Jemu podarujesz? :)

Bądź oryginalna i zaprojektuj własną,niepowtarzalną STATUETKĘ :)


Ta,którą wybrałam ma wymiar 8 x 5 x 5 cm i charakteryzuje się RÓŻĄ 3D o rozłożystym pąku i delikatnych,wyjątkowo plastycznych liściach.Dedykacja,którą wybrałam :

Oto jest MIŁOŚĆ...
Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem,a okazuje się,że czekali na siebie całe życie...
Justyna i Ernest...

Pozostanie wyjątkową pamiątką na całe życie :)

Jesteście ciekawe,jak powstaje STATUETKA?
Koniecznie obejrzyjcie poniższy filmik :


Projekt STATUETKI możecie przygotować w KONFIGURATORZE STATUETKI,który uruchomicie klikając przycisk PROJEKTUJĘ - widoczny obok CENY danej STATUETKI.
Znajdziecie tam informacje w "4 krokach",które są pomocne w stworzeniu projektu...


fot. CRYSTAL CITY

1. Obszar edycji pól tekstowych.
2. Obszar formatowania tekstu.
3. Uwagi do projektu.
4. Podgląd projektu.

Dziecinnie proste :)

RECENZJA :
Drogie Panie - zacznę ode tego,że zamówioną STATUETKĘ otrzymałam w eleganckim pudełku,wyścielonym satynową podszewką - jest,to dużym plusem - w szczególności,gdy STATUETKA jest przeznaczona na prezent.Jako GRATIS otrzymałam ściereczkę do jej czyszczenia.
Sama STATUETKA jest szklana,ciężka i bardzo starannie wykonana - z widocznym i estetycznym grawerem "rodzaj czcionki wybieramy sami".
Swoim urokiem od razu przyciągnęła uwagę wszystkich domowników.
Jednak jej właścicielem został mój Najdroższy :* STATUETKA zajęła swoje honorowe miejsce na regale,wśród innych elementów dekoracyjnych :) Jest,to na prawdę wyjątkowy i rzadko spotykany produkt,który okazał się być idealnym materiałem na prezent :)
Moja ocena,to 6/6.

A jak Wam podoba się ta STATUETKA?
Co myślicie o takiej formie PREZENTU?

Przyszła pora na trzecie zadanie AMBASADORKI SMAKU LATA :



DOBRANOC :*






24 komentarze:

  1. Ślicznie wygląda. Sama chętnie dałabym coś takiego na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo! chciałabym sama coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna!!! Kiedyś dawno temu dostałam od faceta takie kryształowe cacko z napisem i różą )

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Pomyślę o takim prezencie dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo taka róża super sprawa na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i ja :) pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny pomysl na prezent <3
    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe to!

    u mnie dzisiaj.. kwaśno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda taka statuetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie gadżet jest świetny na prezent dla młodej pary ;) I chyba tlyko na taka okolicznośc mogłabym to kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dedykacja piękna Kochana - będzie ładna pamiątka ;)
    Jesień i mnie dotyka, jest deszczowo i brzydko - nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna statuetka. Elegancka i ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prezent taka statuetka jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szklane statuetki już dawno zawładnęły moje serducho.

    OdpowiedzUsuń