środa, 3 września 2014

RECENZJA - COLORIS - NATURALNE MASŁO KARITE Z ROKITNIKIEM DO UST!

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
U mnie od PONIEDZIAŁKU intensywny czas teoretycznych SZKOLEŃ do nowej pracy...
Jutro wyjeżdżam do Lublina na SZKOLENIE praktyczne - także przez kilka dni będę nieobecna na blogu - mam nadzieję,że będziecie na mnie czekały :):*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy COLORIS : http://www.coloris.biz/ - ZAPRASZAM!


COLORIS - NATURALNE MASŁO KARITE Z ROKITNIKIEM DO UST! ok.8,00 zł


Masło idealnie natłuszcza i uelastycznia skórę ust,używane regularnie pozwala im odzyskać naturalny,zdrowy koloryt,odpowiedni poziom nawilżenia i miękkość.
Bogata kompozycja na bazie masła karite,ekstraktu z owoców rokitnika,witamin oraz naturalnych wosków o działaniu regenerującym i odżywczym.Dodatek ekstraktu  z owoców rokitnika wzmacnia regeneracyjne parametry preparatu.Ekstrakt wykazuje zdolność częściowej absorpcji promieniowania słonecznego z zakresu UVB oraz wysoką aktywność antyoksydacyjną zwalczającą wolne rodniki,co zalicza go do naturalnych filtrów przeciwsłonecznych.Wysoka zawartość witaminy A w postaci karotenoidów odpowiada za własności regeneracyjne preparatu,chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry,wzmacnia włókna kolagenowe.Masło idealnie regeneruje skórę ust,utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia.Silnie odżywia usta,natychmiast wygładza,jednocześnie zapewniając przyjemne uczucie komfortu.


RECENZJA :
Drogie Panie - jeżeli macie problem ze spierzchniętymi i popękanymi ustami - ta pomadka jest właśnie dla Was.Może cudów nie czyni,ale skutecznie wyprowadza Nasze usta na "prostą".
Pomadka jest bezwonna i ma tłustawą formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak kłopotu z jej aplikacją,gdyż pozostawiona na ustach na szczęście się nie lepi.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji ust.Z dnia na dzień stają się coraz bardziej odżywione i nawilżone a doskwierające wcześniej kłopoty - odchodzą w niepamięć.Jest,to produkt godzien polecenia.
Jeżeli zadowolił moje wymagające usta,to z Waszymi również sobie poradzi :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - miałyście styczność z tą pomadką?
Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

Do usłyszenia niebawem :*:*:*

23 komentarze:

  1. Sama z chęcią wybrałabym się na takie szkolenie z pracy:) Na pewno będzie świetnie, chociaż odpocząć sobie na nim nie odpoczniesz. Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z tym kosmetykiem, ale sama firma jest mi znajoma : )
    Udanego wyjazdu! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę,ale ocena wysoka :) powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem maniaczką wszelakich pomadek, więc i ta pewnie by się sprawdziła u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nowinki na temat kosmetyków do ust! Z chęcią kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej pomadki ale jak jest z masłem shea to ja jestem chętna ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i u mnie też się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda na to że polubiłabym tą pomadkę

    OdpowiedzUsuń
  9. mam je i chyba uzylam dopiero raz ale bardzo fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. udanych szkoleń życzę !! (;

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zerkałam w jej stronę w Rosie :D Kupię ją z pewnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale może kupię, bo lubię nawilżać swoje usta takimi pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście że będziemy czekać ;) moją ulubioną pomadką jest carmex

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze wiedzieć, że na nią można liczyć, zbliżają się chłody i wiatry, będzie jak znalazł na spierzchnięte usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam aktualnie full mellow : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana zapraszam :) Miłego słonecznego dnia :*
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja. Jeszcze nie miałam styczności z tą pomadką, ale na pewno niebawem to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie, że działa. ja aktualnie używam wazelinek floslek i maści z witaminą a

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna pomadka na wishliście ;) Aktualnie mam z Palmersa i jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pomadkę winogronową z Coloris i jest super :)

    OdpowiedzUsuń