środa, 24 września 2014

RECENZJA - CHANTAL - SESSIO - KERATIN - SZAMPON Z KERATYNĄ!

Witam :*
SŁOŃCE - jednak nie opuściło na dobre Starachowic :)
Choć przez cały dzień spiera się z WIATREM - kto ma większe względy - nie daje za wygraną!
Ku mojej radości - świeci :) Mam nadzieję,że zostanie z Nami na dłużej.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy CHANTAL : http://www.chantal.com.pl/ - ZAPRASZAM!


CHANTAL - SESSIO - KERATIN - SZAMPON Z KERATYNĄ!
275g / 9,20 zł


Delikatny szampon do codziennej pielęgnacji włosów suchych,zniszczonych,suchych i matowych.
Zawiera keratynę,która wypełnia ubytki w strukturze włosów,nadając im zdrowy wygląd,siłę i witalność.
Dodatek witamin A,E,F,H i B5 - ma doskonałe właściwości nawilżające i odżywcze.Regularne stosowanie szamponu wzmacnia włosy oraz poprawia ich elastyczność.


RECENZJA :
Drogie Panie - kosmetyki firmy CHANTAL średnio wpasowały się w gusta moje oraz mojej Mamy - jednak ten SZAMPON uratował ich honor :) Delikatny,choć odrobinę specyficzny zapach jest elementem charakterystycznym tego produktu.Ma dosyć rzadką konsystencję oraz formułę - lecz nie sprawia,to kłopotu przy jego aplikacji na włosach.W połączeniu z wodą daje gęstą pianę.
Dobrze myje,oczyszcza i odświeża Nasze włosy - sprawiając,że przy dłuższym użytkowaniu stają się nawilżone i odżywione.Myślę,że wrócę do niego w przyszłości.
Moja ocena,to 4/6.

A jaki jest Wasz ulubiony SZAMPON?

DOBRANOC :*

37 komentarzy:

  1. Ja bym wypróbowała z ciekawości, ostatnio polubiłam się z szamponem Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawilżą? super spróbuję,a co mi tam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie, jednak nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że daje gęstą pianę :) takie szampony lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że nie wstawiłaś składu, dla mnie to element podstawowy przy wyborze nowego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś jeden z szamponów marki Chantal. Bodajże była to wersja nadająca objętość włosom. I byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. byłby dobry dla moich włosów może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że dobrze działa na twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ciągle mam inny ulubiony szampon, moje włosy się szybko przyzwyczajają i często zmieniam szampony

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubie rosyjskie szampony. a z drogeryjnych bardzo lubie szammpony garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja aktualnie stosuję eveline 8w1 wczesniej miałam garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiłam się z tą marką, dzięki odżywce. Dobrze, że ten szampon choć troszkę uratował Chantal ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry szampon to podstawa pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupełnie nie znam tej marki. Nie mam ulubionych szamponów, bo dosyć często je zmieniam. Mam jedynie ulubione marki szamponów m.in. Yves Rocher, Green Pharmacy czy też Babuszka Agafii.

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie znam:)

    ja jeszcze swojego szamponu szukam;)

    potrzebuje czegoś do regeneracji i wypadania moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio króluje u mnie Hiszpański Ryż od Tołpy, boski i szampon i odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam. teraz używam szampony z te niemieckiej firmy, Balea, i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy nie są szczególnie wybredne, jednak ze względu na zapach (działanie po części też) lubię szampony Garnier i L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tylko i wylacznie stosuje Dove <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię keratyne w szamponach do włosów, więc myślę, że produkt wpasował by się w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nawet mnie przekonałaś moze spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam jeszcze o tym szamponie - a ja często zmieniam szampony :P Raz Loreal, raz Palmolive a jeszcze innym razem Gloss Kur :P Co akurat jest w promocji i mnie skusi, ale zawsze szampomy Elseve super mi się sprawdzały

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam jeszcze takiego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana zapraszam Cię na moją nową stronę i zapisanie się do Newslettera:) Link u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Same pozytywy o nim czytam, super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten szampon i jeszcze kreatynę w płynie. Kosmetyki Chantal poleciła mi fryzjerka i nie zawiodłam się :)

    OdpowiedzUsuń